سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 91368
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: در پیگیری مطالبات تولید، خود را جای تولیدکنندگان و کارآفرینان بگذاریم

قم نيوز : استاندار قم گفت: مدیران موظف‌ هستند حوزه‌های تخصصی خود را به صورت میدانی رصد کنند تا در جریان مشکلات قرار بگیرند.
استاندار قم: در پیگیری مطالبات تولید، خود را جای تولیدکنندگان و کارآفرینان بگذاریم
استاندار قم: در پیگیری مطالبات تولید، خود را جای تولیدکنندگان و کارآفرینان بگذاریم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ناحیه صنعتی سیرو اظهار داشت: سیاستی که در مدیریت استان به تبع سیاست دولت در سال جهش تولید دنبال می‌شود، حمایت از تولید است که باید سرلوحه کار همه مدیران اجرایی و سایر ارکان نظام قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: باید بتوان از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت کرد، هر چند مشکلات و ناملایمات زیاد است و تولید کنندگان در شرایط جنگ اقتصادی مجاهدت می‌کنند و کارشان با ارزش است، در این عرصه مدیران موظف‌اند حوزه‌های تخصصی خود را به صورت میدانی رصد کنند تا در جریان مشکلات قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: من پیشگام این موضوع هستم تا بازدیدهای میدانی جاری شود، مدیران نباید تنها به گزارشات کاغذی اکتفا کنند و قبل از اینکه کارآفرین به سراغ مدیرلان بیاید باید آنها به سراغ کارآفرین و بخش خصوصی بروند و از آن حمایت کنند.

سرمست بیان کرد: هر جا اختلاف میان مدیر دولتی و کارآفرین پیش بیاید و مدیران در انجام وظایف خود کوتاهی کنند، من طرف بخش خصوصی هستم، در رفع مشکلات و پیگیری مطالبات تولید، خود را جای تولیدکنندگان و کارآفرینان بگذاریم و انتظارات آنها را برآورده کنند تا تولید لطمه نخورد؛ در سیاست استان حمایت از بخش خصوصی مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: کسی که در این شرایط کارآفرینی می‌کند در خط مقدم در حال جهاد است، همه این واحدهای تولیدی زیرمجموعه صنعت هستند، ناحیه سیرو نیز بر مبنای سیاست تولید صنایع غذایی راه‌اندازی شده است و تمرکز بر خوشه های صنعتی، سیاست درستی در جهان است و این سیاست باید پشتیبانی شود.

استاندار قم گفت: اولویت های توسعه متفاوت است، یکی از زمینه‌های توسعه نواحی و خوشه‌های صنعتی است، در سطح استان قم ظرفیت بسیار مهمی وجود دارد، ما قدردان افرادی هستیم که در گذشته بنای این ناحیه را بنیانگذاری کرده‌اند و نباید از این ظرفیت عظیم غفلت کرد.

وی افزود: در شعاع 120 کیلومتری تهران ظرفیت بکری در قم داریم در حالی که بسیاری از استان‌های همجوار تهران چنین ظرفیتی را ندارند، در این بخش قانون محدودیت و ممنوعیت سرمایه گذاری در صنایع غذایی مربوط به حوزه کشاورزی را نداریم و ظرفیت موجود است و باید مورد پشتیبانی قرار بگیرد.

سرمست بیان کرد: مسائل مهم ناحیه به طور مشخص فاضلاب و طرح توسعه است که ایجاد زیرساختهای لازم و طبقه‌بندی مسائل باید پیگیری شود، همچنین با همراهی دستگاهها و سازمان‌های خدمت‌رسان و مدیران انتظارات مشخص شود تا به درستی دنبال شود.

وی تصریح کرد: در هر توسعه‌ای باید مسائل مختلف در کنار هم دیده شود، ما در رفع مشکلات تولیدکنندگان وعده های دور از دسترس نمی‌دهیم اما بخش زیادی از مشکلاتی که قابل رفع شدن است در دستور کار قرار می گیرد و نتایج به زودی ارائه می‌شود.

استاندار قم عنوان کرد: مطالبات تولیدکنندگان باید براساس اولویت‌ها پیگیری شود، با توجه به بازدید از 4 واحد صنعتی در سیرو، مصوبات در ستاد تسیهل موانع تولید ثبت شده و از سوی صمت و مدیران دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7w9y.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما