چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 91379

نوبت دهی خدمات مرکز تعویض پلاک قم اینترنتی شد

قم نيوز : به گفته رئیس پلیس راهور استان قم از روز شنبه 29 شهریور ماه 99 خدمات مرکز تعویض پلاک استان قم تنها با نوبت دهی اینترنتی ارائه می شود.
سرهنگ غلامرضا صدفی:‌ نوبت دهی خدمات مرکز تعویض پلاک قم اینترنتی شد
سرهنگ غلامرضا صدفی:‌ نوبت دهی خدمات مرکز تعویض پلاک قم اینترنتی شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: از روز شنبه 29 شهریور ماه سال جاری، ارائه خدمات مرکز تعویض پلاک فقط به صورت نوبت قبلی که از طریق اینترنت گرفته شده است، صورت می پذیرد.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: همشهریان ازهمین امروز می توانند با ورود به سایت راهور 120 نسبت به نوبت دهی مرکز شماره گذاری و بعد از ثبت نام کاربری با وارد کردن شماره تلفن همراه و شماره خودرو روز و ساعت مراجعه فرد را از بین گزینه های موجود انتخاب و نوبت خودشان را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: تایید زمان و ساعت حضور در مرز تعویض پلاک همان لحظه از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می شود و خدمات به کسانی که فاقد نوبت اینترنتی بوده از روز شنبه ارائه نخواهد شد.

سرهنگ صدفی خاطرنشان کرد: در صورت کامل بودن مدارک هویتی فروشنده و خریدار و اسناد و مدارک خودرو خدمات تعویض پلاک حداکثر در یک ساعت انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به این‌که رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در ورود به مرکز الزامی و اجباری است، از همشهریان خواست، چنانچه به هر علتی خریدار و فروشنده نتوانند در زمان و روز مقرر حاضر شوند نسبت به لغو نوبت خود اقدام تا فرد دیگری از این نوبت استفاده نماید.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdci3pa3.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما