چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 91385
منبع : خبرگزاری مهر
به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی؛

آموزش در مدارس قم تا اطلاع ثانوی به‌صورت غیرحضوری خواهد بود

قم نيوز : استاندار قم گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان قم و روند افزایشی آن، آموزش‌ها در مدارس استان قم تا اطلاع ثانوی به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی خواهد بود.
آموزش در مدارس قم تا اطلاع ثانوی به‌صورت غیرحضوری خواهد بود
آموزش در مدارس قم تا اطلاع ثانوی به‌صورت غیرحضوری خواهد بود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه صبح امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری قم اعلام کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا و شیوع این بیماری که تعداد بستری‌های در مراکز درمانی را افزایش داده است، آموزش به دانش آموزان در کلیه سطوح تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری خواهد بود و مدارس فقط باید برای ارائه خدمات آموزشی باز باشند.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس به معنای تعطیلی درس و تحصیل نیست افزود: آموزش‌ها برای یادگیرندگان وجود دارد با این تفاوت که شکل آموزش برای یادگیرندگان عوض و به صورت الکترونیکی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا که پیش بینی شده آموزش‌ها ترکیبی از حضور دانشجو و الکترونیکی باشد نیز اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان قم آموزش در دانشگاه‌ها نیز به صورت غیرحضوری است و الکترونیکی است مگر در مواردی خاص مثل دروس عملی و کارگاهی و تحصیلات تکمیلی که با هماهنگی قبلی و به اقتضای شرایط بستگی دارد.

سرمست در پایان عنوان داشت: از مردم در خواست می‌کنم با رعایت نکات بهداشتی همانند همراهی در دوره‌ی اول کرونا در استان که با ماسک زدن و پرهیز از حضور در تجمعات شکل گرفت اکنون نیز این روند ادامه داشته باشد تا شاهد افزایش بیماران کرونایی نباشیم و اگر روند به شکل نامناسبی پیش برود، حتماً محدودیت‌های دیگری نیز در استان اعمال می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftmd1.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما