چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 91392
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌های بانوان قم

قم نيوز : جمعی‌ از بانوان استان در دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری قم افزایش امنیت و فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌های بانوان را خواستار شدند.
افزایش فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌های بانوان قم
افزایش فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌های بانوان قم
به گزارش قم نیوز اعضای شورای بانوان مجمع اصولگرایان ولایی قم در دیدار با امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم با تشکر و قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط شهرداری قم در اختصاص بوستان‌های مختص به بانوان در مناطق مختلف شهر قم خواستار افزایش امنیت و فعالیت‌های فرهنگی در این بوستان‌ها شدند .

در این دیدار معاون شهردار قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط شهرداری قم در سال‌های اخیر گفت: مجموعه شهرداری قم زیرساخت‌های شهری زیادی را طبق استانداردهای کشوری ایجاد کرده است و فعالیت‌های خود را طبق برنامه ۵ ساله تدوین شده پیش برده است.

وی همچنین با مثبت ارزیابی کردن مردم از فعالیت‌های اخیر شهرداری طی سالهای اخیر از تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تا سال ۱۴۰۵ خبر داد .

سامع با ابراز خرسندی از توجه بانوان استان به مسائل فرهنگی گفت: شهرداری قم زیرساخت‌های لازم در ایجاد آرامش و فضاسازی‌های شهری را متناسب با شان و جایگاه قم به اجرا گذاشته است و تا انتهای سال پروژه‌های بزرگی را به بهره برداری خواهد رساند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شهر قم افزود: گسترش فضای سبز و ایجاد بوستان‌های بزرگ می‌تواند فضای مناسبی را برای استفاده خانواده‌ها ایجاد کند که شهرداری این موضوع را بصورت جدی دنبال می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش فعالیت‌های فرهنگی توسط شهرداری خواستار همکاری بانوان فعال و موثر استان در ارائه طرح‌ها و پیشنهادات در افزایش کیفیت و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر خصوصا بوستان‌ها شد .

توجه به مسائل فرهنگ شهروندی، استفاده از توانمندی‌های بانوان استان و استفاده از المان‌های اسلامی از جمله موارد مطرح شده توسط اعضای شورای بانوان مجمع اصولگرایان ولایی استان قم در این دیدار بود .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxs0n.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما