چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 91393
منبع : خبرگزاری فارس

محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) توسط 150 هنرمند و فعال رسانه‌ای

قم نيوز : تهیه کننده دراماپادکست مقتل آب با اشاره به اینکه 150 هنرمند و فعال رسانه ای این مجموعه توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم می کنند، گفت: جرعه دوازدهم مقتل آب را به صورت ویژه به ساحت نورانی حضرت ختمی مرتبت تقدیم می کنیم.
محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) توسط 150 هنرمند و فعال رسانه‌ای
محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) توسط 150 هنرمند و فعال رسانه‌ای
به گزارش قم نیوز حامد حجتی امروز با بیان اینکه توهین نشریه فرانسوی به پیامبر رحمت و کرامت(ص) قلب مسلمین جهان را به درد آورده است، اظهار کرد: 150 هنرمند و فعال رسانه‌ای که در تولید و انتشار دراما پادکست «مقتل آب» در تلاش هستند این اقدام غیر انسانی را محکوم کرده و جرعه دوازدهم مجموعه مقتل آب را به صورت ویژه به ساحت نورانی حضرت ختمی مرتبت اهدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه قسمت دوازدهم دراماپادکست مقتل آب با نگاهی نو به روایت ماجرای تولد پیامبر اکرم(ص) پرداخته است، ادامه داد: خرسندیم در این فضایی که پیش آمده هدیه ناقابلی را در حد توان تقدیم حضرت می کنیم و از علاقه مندان درخواست داریم برای عرض ارادت به پیامبر اکرم(ص) این قسمت از مقتل آب را به صورت ویژه گوش کنند.

تهیه کننده دراماپادکست مقتل آب با بیان اینکه این قسمت از کار با هشتگ‌های #من_محمد_را_دوست_دارم و #I_love_mohammad  در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: مقتل آب تلاش جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه است که نگاهی تازه به تاریخ بشریت و قضایای تاریخ اسلام تا شهادت سیالشهدا(ع) دارد و از شب عاشورا انتشار آن آغاز شده و تا اربعین ادامه خاهد داشت.

حجتی افزود: با توجه به تلاش همکاران ما در بخش رسانه و تبلیغات علاوه بر تلاش خوب تیم تولید، بازخوردهای خوبی از کار تاکنون دریافت کردیم و این کار در سبد رسانه ای علاقه مند این حوزه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مقتل آب در 20 بستر فضای مجازی، پادگیرها و اپلیکشین آوایم منتشر می شود، خاطرنشان کرد: استقبال از این کار نشان داد باید به صورت جدی در این عرصه وارد عمل شد و متولیان فرهنگی نیز می بایست به پادکست به عنوان شکلی جذاب از ارائه محتوی اهتمام ویژه داشته و هنرمندان این حوزه را حمایت کنند تا شاهد تولدی آثار فاخر و اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexx8o.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما