پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 91401
منبع : خبرگزاری تسنیم

3000 بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی فاطمی میان خانواده‌های محروم قمی توزیع شد

قم نيوز : مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی گفت: توزیع سه هزار بسته معیشتی، اطعام در قالب ۵۶ هزار غذای تبرکی حضرت و توزیع بیش از ۱۸۳ هزار ماسک و مایحتاج بهداشتی توسط این قرارگاه انجام‌شده است.
۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی فاطمی میان خانواده‌های محروم قمی توزیع شد
۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی فاطمی میان خانواده‌های محروم قمی توزیع شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور امروز در سخنانی با اشاره به فعالیت های قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی اظهار داشت: این قرارگاه فعالیت‌های خود را در دو عرصه "کرامت فاطمی" و "احسان فاطمی" برنامه‌ریزی و اقدامات ارزشمندی را با کمک مردم و خیرین به ثمر رسانده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی افزود: از ابتدای ماه محرم این قرارگاه با ایجاد کارگاه تولید ماسک جهت تأمین ماسک برای هیئت‌های مذهبی و مواکب حسینی زمینه اشتغال و درآمدزایی حدود 70 خانواده محروم را فراهم کرده است.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی بیان کرد: حمایت از خدمات فرهنگی و اجتماعی علی‌الخصوص در حوزه محرومان و مستضعفان ازجمله مطالباتی است که از آستان مقدس می‌شود.

بهشتی پور با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی فاطمی عنوان کرد: این اقدامات به‌صورت مستمر به‌ویژه در بحران‌هایی مثل سیل، زلزله و بیماری‌های همه‌گیر مانند کرونا در قالب‌های مختلف و متنوع انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: توزیع سه هزار بسته معیشتی، اطعام در قالب 56 هزار غذای تبرکی حضرت و توزیع بیش از 183 هزار ماسک و مایحتاج بهداشتی انجام‌شده است و این طرح با حمایت از هیئت‌های مذهبی و تقویت آنان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی ادامه داد: در سال جدید اقدامات زیادی از سوی گروه‌های جهادی و مردمی در سطح جامعه شکل گرفت که آستان مقدس نیز اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داد.

بهشتی پور گفت: ازجمله اقدامات گروه‌های جهادی توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان و ایام دهه مبارک کرامت و ولایت میان خانواده‌های آسیب‌دیده و محروم، همچنین اعزام خادمان و سفیران کریمه جهت تقدیر از مدافعان سلامت در استان‌های مختلف است.

وی با اشاره به طرح کرامت فاطمی افزود: این طرح با مشارکت موسسه فرهنگی اقتصادی زائر در راستای توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی اقشار آسیب‌دیده و مستضعف جامعه برنامه‌ریزی‌شده است.

بهشتی پور با اشاره به اهداف طرح کرامت فاطمی تصریح کرد: با شناسایی خانواده‌های محروم ازجمله زنان سرپرست خانوار نسبت به شناسایی مهارت‌ها و هدایت به سمت مشاغل خانگی به‌منظور خود درآمدزایی آنان برنامه‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای طرح فرهنگی همیاران خانواده جهت ارائه خدمات فرهنگی به این خانواده‌ها در دستور کار قرارگاه قرارگرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceze8o.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما