جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 91438
منبع : خبرگزاری مهر
معاون وزیر علوم:

پژوهشگاه امام صادق تامین کننده نیازهای مطالعاتی نیروهای مسلح باشد

قم نيوز : معاون وزیر علوم گفت:نیروهای مسلح نیازهای مطالعاتی، تحقیقاتی و تخصصی خود را در حوزه علوم اسلامی و انسانی از طریق پژوهشگاه امام صادق (ع) تأمین کنند.
پژوهشگاه امام صادق تامین کننده نیازهای مطالعاتی نیروهای مسلح باشد
پژوهشگاه امام صادق تامین کننده نیازهای مطالعاتی نیروهای مسلح باشد
به گزارش قم نیوز غلامحسین رحیمی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) قم با اشاره به اینکه نیروهای مسلح قطعاً به چنین پژوهشگاهی نیاز دارند، گفت: پژوهشگاه امام صادق (ع) تا کنون عملکرد خوبی در حوزه علوم انسانی داشته و باید محکم‌تر از قبل به کار خود ادامه دهد و تا زمانی که بنده مسئول هستم از این پژوهشگاه حمایت می‌کنم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید نیازهای مطالعاتی، تحقیقاتی و تخصصی خود را در حوزه علوم اسلامی و انسانی از طریق این پژوهشگاه تأمین کنند، گفت: بهتر است در جهت تقویت هم‌افزایی علمی از نیروهای علمی سراسر کشور و توان علمی آن‌ها نیز در پژوهش‌های حوزه علوم اسلامی و انسانی در این پژوهشگاه استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) در حاشیه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: این پژوهشگاه به دنبال پاسخگویی به نیازهای پژوهشی نیروهای مسلح در حوزه علوم اسلامی و انسانی و تقویت هم‌افزایی و همکاری با مراکز علمی- پژوهشی کشور است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceve8o.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما