شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 91453
منبع : خبرگزاری فارس

فوتسال قم بی‌نام و بدون مربی / صبوری باید از آبروی خود بگذرد

قم نيوز : نماینده فوتسال قم در فاصله حدود یک ماه تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدون سرمربی و بی نام و نشان است.
فوتسال قم بی‌نام و بدون مربی / صبوری باید از آبروی خود بگذرد
فوتسال قم بی‌نام و بدون مربی / صبوری باید از آبروی خود بگذرد
به گزارش قم نیوز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق اعلام سازمان لیگ از روز اول آبان ماه آغاز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در دو گروه هفت تیمی بازی‌های این فصل را به دلیل شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، متفاوت‌تر از لیگ‌های گذشته آغاز می‌کنند.

اما از نماینده فوتسال قم که در دو فصل گذشته با نام سوهان محمد سیما به مصاف رقبا رفته، خبرهای ضد و نقیضی به گوش می‌رسد در حالی که بعضی از منابع خبری از قطعی شدن سرمربیگری حسین صبوری در این باشگاه خبر دادند، ولی واقعیت این است که حسین صبوری هنوز با این تیم به توافق نهایی نرسیده است.

ظاهرا مسوولان این تیم فقط با این مربی جوان و خوش‌نام مذاکراتی انجام داده‌اند و حسین صبوری نیز با طرح برخی مسائل از مسئولان این تیم خواستار پیگیری و بررسی آنها شده اما توافق نهایی برای قطعی شدن حضور صبوری روی نیمکت نماینده فوتسال قم در لیگ جدید انجام نگرفته است.

محمدجعفر عابدی مدیر رسانه سابق تیم فوتسال سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: گزینه حسین صبوری برای رهبری این تیم در شرایطی که نماینده قم تکلیف خودش را نمی‌داند و بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شده‌اند و با توجه به اینکه در پایان فصل 1397 بازی‌های لیگ برتر فوتسال، مسوولان باشگاه به هیچ وجه برخورد مناسبی با این مربی جوان نداشتند در واقع نوعی عذرخواهی از این مربی جوان و خوشنام است.

وی ادامه داد: حالا باید بنشینیم و ببینیم که آیا حسین صبوری در  شرایط کنونی که تیم به هیچ وجه  وضعیت مناسبی ندارد این ریسک بزرگ را انجام می‌دهد، چون او خوب می‌داند که باید برای این کار احتمالا از آبروی خود برای هدایت این تیم بگذرد؟ به نظر می‌آید انتخاب حسین صبوری انتخاب مناسبی است زیرا سابقه این مربی به خوبی نشان می‌دهد که در شرایط بحرانی می‌تواند تیم را به شکل مطلوب هدایت کند، همچنان که در فصل 1397 این کار بزرگ را انجام داد و تیم را با آن همه مشکلات به جمع چهار تیم برتر کشور رساند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfab9.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما