يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 91475
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم

قم نيوز : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌‏های فنی ساختمان و معماران تجربی با حضور 3 هزار و 646 نفر در قم در روزهای پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه خبر داد.
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم
به گزارش قم نیوز امین مقومی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای  پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: در مجموع 3 هزار و 646 نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 3هزار و 119 نفر مرد و 527 نفر زن هستند.

مقومی گفت: کارت ورود به آزمون از روز شنبه 29 شهریورماه بر روی سایت www.inbr.ir قابل دریافت است و ضروری است هر یک از داوطلبان ابتدا راهنمای شرکت در جلسه آزمون‌ها را مطالعه و سپس با وارد کردن مشخصات خود در سامانه، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.

وی افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: آزمون نظارت رشته های معماری و عمران و همچنین آزمون رشته های شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در صبح روز پنجشنبه 3 مهرماه به صورت تستی برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون اجرای رشته های معماری و عمران و همچنین آزمون نظارت رشته های تاسیسات برقی و مکانیکی ساعت 15 روز پنجشنبه و آزمون محاسبات رشته عمران و طراحی رشته‌های تاسیسات برقی و مکانیکی نیز در ساعت 8 صبح روز جمعه 4 مهرماه برگزار می‌شود.

مقومی یادآور شد: آزمون کاردان های فنی ساختمان در روز پنجشنبه3 مهرماه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی صبح  روز جمعه 4 مهرماه در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان قم در این زمینه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت از جمله زدن ماسک برای حضور در جلسه آزمون الزامی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftjd1.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما