سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 91502
منبع : خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور: ایده‌ها و خلاقیت‌های مهارتی دختران دانشجو مورد حمایت است

قم نيوز : معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: این معاونت از تمامی ایده‌ها و خلاقیت‌های مهارتی و کارآفرینی دختران دانشجو حمایت می‌کند.
معاون رئیس‌جمهور: ایده‌ها و خلاقیت‌های مهارتی دختران دانشجو مورد حمایت است
معاون رئیس‌جمهور: ایده‌ها و خلاقیت‌های مهارتی دختران دانشجو مورد حمایت است
به گزارش قم نیوز معصومه ابتکار امروز در مراسم رویداد منطقه‌ای کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر «کمند» که در دانشگاه حضرت معصومه(س) به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: تقویت جنبه کاربردی دانش‌های روز در عرصه اقتصاد مقاومتی دارای اهمیت زیادی در نظام است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: باید آموزش مهارت‌های عمومی دختران دانشجو افزایش یابد، چرا که آموزش مهارت‌های عمومی بستری مهم برای اشتغال بانوان فارغ‌التحصیل و دانشجویان دختر است.

وی تصریح کرد: آموزش مهارت‌های عمومی همچون مهارت‌های کاربردی است و در شرایط شیوع کرونا اهمیت این آموزش‌ها خود را به خوبی نشان داد.

ابتکار بیان کرد: رویداد کمند نیز فرصت مهمی برای کسب مهارت‌های کاربردی است تا در پایان سال تحصیلی بتوانند از ظرفیت‌های خوب در مسیر مهارت‌آموزی و خلاقیت بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در رویداد مهارت و نوآوری می‌توانند از مهارت‌های بسیار زیادی در اشتغال و خلاقیت برخوردار شوند و دولت در طول سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی در این عرصه داشته است و این معاونت از تمامی ایده‌ها و خلاقیت‌های مهارتی و کارآفرینی دختران دانشجو حمایت می‌کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط دشوار تحریم، رویداد کمند یک حرکت امیدبخش و مفید و کاربردی به شمار می‌رود و باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: استقبال خوبی از سوی دانشجویان در سطح دانشگاه های کشور از این رویداد شده است و باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فناوری اطلاعات در این عرصه فرصت‌های بهتری را برای تمامی دانشجویان فراهم کنیم.

ابتکار بیان کرد: رویداد کمند همچنین در زمینه بازاریابی‌های شبکه‌ای در فضای مجازی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و امیدواریم بتوان با اهتمام در این حوزه به موفقیت‌های خوبی دست یافت.

وی عنوان کرد: در سال جاری هزار دانشجو در رویداد کمند شرکت کردند و در این طرح مهارت‌های لازم برای کارآفرینی را فراگرفتند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در این طرح، پیوند میان صنعت و تولید قوت بیشتری گرفته است و فعالیت‌های نوین زیادی با محوریت بانوان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: باید بتوان تاثیر مهارت‌آموزی در سطح دانشگاه‌ها را در جامعه نشان داد و این رویکرد در دانشگاه‌ها توسعه یابد و به یک الگوی مهم و ضروری تبدیل شود.

ابتکار گفت: ارتباط مستقیمی میان خوب زیستن و مهارت‌های زندگی وجود دارد و باید در این زمینه مشارکت دانشجویان را افزایش داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxn9y.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما