سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 91511
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: خدمت به مردم مصداق عملی شعار «مرگ بر آمریکا» است

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: خدماتی که در شهر قم به مردم در این شرایط تحریم ارائه می‌شود، مصداق عملی شعار «مرگ بر آمریکا» است.
آیت‌الله سعیدی: خدمت به مردم مصداق عملی شعار «مرگ بر آمریکا» است
آیت‌الله سعیدی: خدمت به مردم مصداق عملی شعار «مرگ بر آمریکا» است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را باید در ذهن، وجود و زندگی‌مان در هر شرایط پاس بداریم، چراکه شهدا در شرایط بسیار سختی این پیروزی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی  ایران اسلامی را بر قله‌ای بردند که در تاریخ چند صد سال اخیر بی‌نظیر بود، افزود: جنگی بر ما تحمیل شد ولی ما نه تنها چیزی را از دست ندادیم بلکه دشمنان را مأیوس کردیم و این کار بسیار بزرگی بود.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه در مسیر کارها یکی نیت و دیگر پشتوانه مهم است، ابراز کرد: ورود ما به کارها باید با نیت الهی باشد و در این صورت دیگر مشکلات و سختی‌ها ما را ناامید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه طریق هدایت وحشت ندارد و وقتی در شاهراه و بزرگراه قرار می‌گیریم دیگر از چیزی نخواهیم ترسید، یادآور شد: اگر اتکا به خدا داشته باشیم و به استعدادهای درونی کشور تکیه کنیم دیگر نباید از چیزی بترسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: در کشور هر جایی که دست مردم در کار باشد وضعیت بسیار عالی حکم‌فرماست و هر جا که به مردم اتکا کرده‌ایم توانسته‌ایم مشکلات را حل کنیم و با مشکلی روبه‌رو نبوده‌ایم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: ما اگر می‌گوییم مرگ بر آمریکا منظورمان نفی این رژیم زورگوست و مرگ بر آمریکای عملی همین خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت به مردم در شرایط تحریم مصداق مرگ بر آمریکاست، گفت: تا وقتی توکل ما بر خدا و مسیر ما مسیر هدایت باشد می‌توانیم به‌خوبی کارها را پیش ببریم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به خدمات شهردار قم افزود: نیت خیر در این مسیر سرمایه بزرگی است که سبب می‌شود در این مسیر از هیچ ملامتی نهراسیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqn9y.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما