دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 91651
منبع : خبرگزاری فارس

تجهیز و نوسازی واحد لجستیک هلال احمر استان قم

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از تجهیز و نوسازی واحد لجستیک این جمعیت به منظور آمادگی و پاسخگویی سریع در حوادث خبر داد.
تجهیز و نوسازی واحد لجستیک هلال احمر استان قم
تجهیز و نوسازی واحد لجستیک هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز محمد رضا بهرامی اظهار کرد: با توجه به برنامه توانمندسازی و تقویت توان لجستیک و آمادگی جمعیت استان در پاسخگویی به موقع و مناسب در حوادث و سوانح احتمالی، این جمعیت مبادرت به تهیه تجهیزات و خودروهای امدادی کرده است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی این ناوگان براساس اولویت بندی تهیه شده است افزود: به جهت ارتقاء ظرفیت ناوگان لجستیک و نیز بالا رفتن ایمنی و استاندارد کار در حوادث و سوانح، برخی از اقلام ضروری شامل جلیقه‌های نجات، کیت‌های امدادی sos، جرثقیل دستی لباس ضد اسید و همچنین بلوک‌های چوبی را تهیه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قم اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت کانکس مسقف فوسو و انواع موتور برق‌ها از 2/2 کیلووات تا 50 کیلو وات به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال از سوی سازمان امداد ونجات به واحد لجستیک هلال احمر قم اختصاص داده شده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: یک دوره تخصصی برای اعتلای سطح دانش کاربران و اپراتورهای سرویس و نگهداری و همچنین آموزش عیب یابی و تعمیرات خودروها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb80b9.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما