?>?> شهامت بی‌نظیر آتش‌نشانان فداکار شایسته قدردانی است | قم نیوز
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : 91655
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
پیام آیت الله سعیدی

شهامت بی‌نظیر آتش‌نشانان فداکار شایسته قدردانی است

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان قم با قدردانی از شهامت بی نظیر آتش نشانان فداکار، ولایی و متعهد در تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیرشان در این شغل پر تلاطم به روح بلند شهدا و ایثارگران این عرصه ادای احترام کرد.
شهامت بی‌نظیر آتش‌نشانان فداکار شایسته قدردانی است
شهامت بی‌نظیر آتش‌نشانان فداکار شایسته قدردانی است

به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی، با قدردانی ویژه از تلاش شبانه روزی آتش نشانان به روح بلند شهدا و ایثارگران این عرصه ادای احترام کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

شهامت بی نظیر آتش نشانان فداکار، ولایی و متعهد در تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیرشان در این شغل پر تلاطم و البته پر خطر بسیار تحسین برانگیز بوده و مستلزم قدردانی ویژه است.

اینجانب در جوار مضجع نورانی بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به روح بلند شهدا و ایثارگران این عرصه که ابراهیم وار به دل آتش زدند تا گلستان آسودگی را برای جامعه به ارمغان آورند ادای احترام می کنم و امیدوارم آحاد مردم شریف با توجه به توصیه ها و دستورالعمل های کارشناسان این عرصه در تاًمین ایمنی خود و دیگران سهیم باشند؛ ازاینرو از تمام دست اندرکاران سازمان آتش نشانی و خانواده های صبور ایشان کمال قدردانی و تشکر را دارم و صحت و سلامت همیشگی ایشان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

سیدمحمد سعیدی

تولیت آستان مقدس فاطمی و نماینده ولی فقیه در استان قم
انتهاي پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftvd1.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما