سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 91666
منبع : خبرگزاری مهر
فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد:

مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از ۶رقابت برترجهان در دهه اخیر

قم نيوز : فدراسیون جهانی کاراته مبارزه امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته اهل قم و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم قهرمانی جهان سال ۲۰۱۲ را بعنوان یکی از۶ رقابت برتر ده سال اخیر معرفی کرد.
مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از ۶رقابت برترجهان در دهه اخیر
مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از ۶رقابت برترجهان در دهه اخیر
به گزارش قم نیوز فدراسیون جهانی با هدف مروری بر برترین رقابت‌های جهان در یک دهه گذشته باز نشر رقابت‌های برگزیده را از پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است، در دومین دوره رقابت‌های جهانی یک دهه اخیر که به میزبانی فرانسه در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، مبارزه امیر مهدی‌زاده قهرمان ایران و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم را به‌عنوان یکی از ۶ رقابت برتر معرفی کرد.

امیر مهدیزاده با اشاره به اینکه انتخاب مبارزه وی به عنوان یکی از بهترین مبارزات در ۱۰ سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات کرد، گفت: مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ نخستین تجربه من در مسابقات جهانی کاراته بود و به لطف خدا، راهنمایی مربیان و تلاش، توانستم عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها را به کسب کنم.

عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه با بیان اینکه در این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن زمان دارنده یک طلا و یک برنز جهانی بود و برای دفاع از مقام اول خودش به این مسابقه آمده بود، یادآور شد: خوشبختانه مبارزه خوبی در دیدار پایانی داشتم و به مدال با ارزش طلا دست یافتم و توانستم تاریخ ساز شوم.

وی در مسابقات مختلف برابر رقبای سرسختی قرار گرفتم، افزود: برابر اعلام فدراسیون جهانی ۱۸ مهرماه مسابقه اش زیر نظر کارشناسان فدراسیون جهانی آنالیز می‌شود و فیلم آن در سایت فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد.

مهدیزاده با اشاره به اینکه این روزها تمام تلاش خود را برای کسب آمادگی و حضور روی تاتامی انتخابی المپیک با آمادگی کامل انجا م می‌دهد، گفت: خیلی امیدوارم که در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کنم و در توکیو نیز خوش رنگ‌ترین مدال را برای ورزش ایران به ارمغان آورم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch--nw.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما