سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 91944
منبع : خبرگزاری تسنیم

دستگاه های اجرایی در جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زیرذره بین قرار دارند

قم نيوز : معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: دستگاههای اجرایی و سازمان‌ها در جهت رعایت کامل پروتکل‌ها، زیرذره بین قرار دارند.
دستگاه های اجرایی در جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زیرذره بین قرار دارند
دستگاه های اجرایی در جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زیرذره بین قرار دارند
بیژن سلیمان‌پور با بیان اینکه جایگاه رسانه در مقابله با کرونا نباید کمرنگ شود، اظهار داشت: تمامی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید وارد شوند و اقدامات مهم در مقابله با شیوع کرونا را رسانه‌ای کرده تا سطح آگاهی جامعه نسبت به اهمیت رعایت پروتکل‌ها افزایش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم افزود: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و پلمپ برخی از واحدها با توجه به وضعیت قرمز استان قم در حال انجام است و باید این رویدادها، رسانه‌ای شود و هشدارهای لازم را بدهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برخی از گزارشات در گذشته، همه دستگاه های اجرایی و سازمان‌ها در جهت رعایت کامل پروتکل‌ها، زیرذره بین قرار دارند تا سلامت نیروها و همچنین مراجعه‌کنندگان حفظ شود.

سلیمان‌پور بیان کرد: به لحاظ نظارتی بر روی ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات و اصناف، جدیت بیشتری شاهد هستیم و از ظرفیت رسانه نیز در راستای آموزش و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده در هفته‌های اخیر، رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها توسط مدیران و کارمندان در ادارات و سازمان‌ها تا حدی رضایت‌بخش بوده است، اما باید تداوم داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم خاطرنشان کرد: برخی مراکز که در آنها رعایت پروتکل‌ها کم‌تر مورد توجه بوده عمدتا شامل مجموعه‌هایی است که برون سپاری شده و زیر نظر دستگاه اجرایی فعال است که در این باره باید تذکرات لازم ارائه شود تا به سمت و سوی رعایت ضوابط و پروتکل‌ها بروند.

وی اظهار داشت: با وجود وضعیت قرمز، گاهی شاهد برگزاری همایش‌ها و برنامه‌هایی هستیم که همچنان تجمع در آن دیده می‌شود و از فاصله‌گذاری اجتماعی خبری نیست، در این خصوص تعدادی از رسانه ها انتقاداتی در مورد برگزاری مراسم‌ها توسط دستگاههای اجرایی دارند که انتقاد به جایی است و باید منتقل شود.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: ساختار شورای اطلاع رسانی مبارزه با کرونا براساس سیاست‌های بالادستی نوشته شده است و با حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود و هیچ رسانه‌ای را از بهره‌برداری خبری منع نکرده ایم.

رسانه‌های قم موفقیت‌های خوبی در جهت همراهی با ستاد مقابله با کرونا دارند

وی عنوان کرد: رسانه‌های قم موفقیت‌های خوبی در جهت همراهی با ستاد مقابله با کرونا و سیاست‌های شورای اطلاع رسانی دارند، اما در تکنیک اطلاع‌رسانی به جامعه در پیشگیری از کرونا، دچار آسیب‌ها و خلاء‌هایی هستیم که باید به درستی شناسایی و رفع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد: حساسیت‌ها مختص قم نیست و شورای اطلاع‌رسانی‌ در همه استان‌ها نسبت به احصای این خلاء‌ها در تلاش هستند تا بتوان ثمرات بهتری را در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و افکار عمومی به دست آورد.

وی گفت: شورای اطلاع‌رسانی با شناخت ضعف‌ها و کاستی‌ها و تعامل گسترده‌تر با اصحاب رسانه می‌تواند به نتایج خوبی دست یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgty9y.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما