پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : 92006
منبع : خبرگزاری فارس

والیبالیست قمی برترین لیبروی لیگ برتر شد

قم نيوز : والیبالیست جوان استان قم عنوان برترین بازیکن «لیبرو» هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.
والیبالیست قمی برترین لیبروی لیگ برتر شد
والیبالیست قمی برترین لیبروی لیگ برتر شد
به گزارش قم نیوز سال‌های زیادی است که قم تیمی در لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور ندارد و تیم‌ها باشگاهی قم تنها در لیگ‌ دسته اول باشگاه‌های کشور بازی می‌کنند، اما اکنون یک بازیکن شاخص از استعدادهای این رشته نماینده قم در لیگ برتر کشور محسوب می‌شود.

حسین فیروزپور در حال حاضر تنها والیبالیست قمی حاضر در مسابقات لیگ برتر ایران است، بازیکن مستعدی که در ترکیب تیم هورسان رامسر برابر تیم‌های مطرح و والیبالیست‌های پرآوازه لیگ برتر به میدان می‌رود و از قضا یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار نماینده مازندران در لیگ برتر امسال است.

حسین فیروزپور در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که تیم هورسان رامسر برابر شهرداری گنبد با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 سه دست را برد و یک دست را نیز 25 بر 23 واگذار کرد، یکی از ستاره‌های تیمش بود و به همین دلیل عنوان بهترین لیبرو هفته هفتم این مسابقات را از آن خود کرد.

این در حالی است که بعد از برگزاری بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر به واسطه اینکه تعداد بالایی از بازیکنان و مربیان تیم‌های مختلف باشگاهی به ویروس کرونا مبتلا شدند با تصمیم فدراسیون با هدف حفظ سلامتی بازیکنان و جلوگیری از تهدیدهای کرونا به تعطیلی اجباری رفته و دو هفته مسابقات تعطیل خواهد بود.

فدراسیون والیبال برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ادامه مسابقات لیگ برتر را برای روز هفتم آبان ماه برنامه‌ریزی کرده تا تیم‌ها با آرامش خاطر بیشتر و تدابیر لازم به منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود ادامه دهند، لیگی که در آن 14 تیم حضور دارند و فعلا تیم فولاد سیرجان صدرنشین است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3z9y.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما