قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید استقامت و ایستادگی را از رسول خدا فراگرفته و درمسیر دین از هیچ‌چیزی هراس نداشته باشیم و برای رسیدن به اهداف ایستادگی کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری: جامعه اسلامی" استقامت و ایستادگی" در مسیر حق را از پیامبر(ص) فرابگیرند
عضو مجلس خبرگان رهبری: جامعه اسلامی" استقامت و ایستادگی" در مسیر حق را از پیامبر(ص) فرابگیرند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل اظهار داشت: عمر مبارک حضرت نوح(ع) 2500 سال بوده است و950 سال تبلیغ ایشان در بین قومشان بوده است.

وی افزود: حضرت نوح(ع) در بین قوم خود متحمل زحمات زیادی شدند، ایشان را کتک می‌زدند و از دهان و گوششان خون بیرون می‌زد و غش می‌کرد و هنگامی‌که به هوش می‌آمد مجدد اقدام به تبلیغ معارف الهی می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه پیامبر اکرم(ص) 20 سال اقدام به ترویج معارف دینی ادامه داد: رسول خدا 13 سال در مکه و 10 سال در مدینه بودند ولی سختی زیادی برای ترویج دین متحمل شدند به‌گونه‌ای که فرمودند آن‌چنان من اذیت شدم که هیچ پیامبری اذیت نشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: پیامبر(ص) در مدت 20 سالی که به تبلیغات دین پرداخت از 950 سال حضرت نوح(ع) سختی بیشتری متحمل شدند، اقداماتی که پیغمبر اکرم (ص)برای ترویج معارف دینی انجام دادند آسان نبود و بیشتر از حضرت نوح(ع) بر ایشان سخت گذشت ولی وظیفه الهی را انجام دادند و در این زمینه موفق بودند.

رسول خدا با انتخاب جانشین در واقعه غدیر مردم را از گمراهی نجات دادند

آیت‌الله توکل ادامه داد: پیامبر(ص) آنچه باید انجام می‌دادند را به نحو اکمل انجام دادند، سنگین‌ترین کار رسول خدا انتخاب جانشین پس از خود بود که در جریان غدیر خم انجام شد و برای دوران بعد خود ولایت را نصب کردند تا مردم گمراه نشوند.

وی گفت: باید استقامت و ایستادگی  را از رسول خدا فراگرفته و درمسیر دین از هیچ‌چیزی هراس نداشته باشیم و برای رسیدن به اهداف ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) برای همه ما الگو هستند، باید با حرکت در مسیر معصومین(ع) اگر مشکلاتی در مسیر برای ما ایجاد شد ایستادگی کرده و به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmyeh.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما