شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 92041
منبع : خبرگزاری فارس

آماده‌سازی بسکتبالیست‌های شیمیدر قم برای قهرمانی

قم نيوز : سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم از آماده‌سازی این تیم برای حضور موفق و قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
آماده‌سازی بسکتبالیست‌های شیمیدر قم برای قهرمانی
آماده‌سازی بسکتبالیست‌های شیمیدر قم برای قهرمانی
به گزارش قم نیوز هادی عامری امروز اظهار کرد: تمرینات تیم از اواخر شهریور ماه در سالن انرژی اتمی در حال تهران برگزاری است و بازیکنان تیم با انگیزه بسیار بالا و در آمادگی مطلوب زیر نظر مصطفی هاشمی برای حضور موفق در لیگ برتر بسکتبال تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی تیم نیز هفته آینده به تمرینات اضافه خواهند شد، ضمنا تست کرونا نیز از بازیکنان و دیگر اعضای تیم گرفته شده و تمام نفرات شیمیدر در سلامت کامل و به دور از ویروس کرونا مهیای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال می‌شوند، خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم.

درایت درغوکاسیان و تدبیر کادر فنی برای بستن یک تیم خوب

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه تیم شیمیدر نسبت به فصل گذشته یک‌دست‌تر شده، اضافه کرد: حتی با اینکه آخرین تیم لیگ برتر بودیم که نفرات خود را جذب کردیم، با درایت هنریک درغوکاسیان مدیرعامل و دیگر اعضای باشگاه و همچنین تدابیر کادر فنی تیم خوبی بسته شده و هماهنگ‌ هستیم.

وی راجع به بازی‌های فصل جدید لیگ برتر و زمان شروع آن، ابراز کرد: آنطور که فدراسیون بسکتبال اعلام کرده جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی بازی‌ها روز سه‌شنبه 29 آبان ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود تا تیم‌ها در جریان برنامه و نحوه برگزاری بازی‌های لیگ برتر قرار بگیرند.

شیمیدر قم مدعی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال

عامری با بیان اینکه شیمیدر در فصول گذشته لیگ برتر همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده، تاکید کرد: مجموعه شیمیدر و کادری که امسال در تیم هستند به جز قهرمانی و کسب بهترین مقام به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، بنابراین امسال هم این تیم مدعی کسب مقام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال خواهد بود.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی شیمیدر پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: منتظر اعلام برنامه مسابقات لیگ هستیم تا حریفان تدارکاتی را انتخاب کنیم، طبق برنامه فدراسیون قرار است لیگ برتر از 15 آبان ماه آغاز شود و تا آن زمان احتمالا 2 یا 3 بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم در پایان راجع به اینکه چه تعداد تیم در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال به میدان می‌روند، تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی تیم‌ها هنوز با فدراسیون تسویه حساب نکرده‌اند، در این خصوص هنوز نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد، باید منتظر جلسه سه‌شنبه آینده باشیم تا تعداد تیم‌ها و نحوه برگزاری لیگ مشخص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyxd1.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما