دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 92079
منبع : خبرگزاری فارس

صدرنشینی پاس قم در لیگ برتر هندبال

قم نيوز : تیم هندبال پاس ناجای قم با امتیازی برابر با رقبای اصفهانی و کازرونی خود مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را به پایان رساند.
صدرنشینی پاس قم در لیگ برتر هندبال
صدرنشینی پاس قم در لیگ برتر هندبال
به گزارش قم نیوز برای استان قم که حدود هفت سال نماینده‌ای در لیگ برتر هندبال مردان ایران نداشت تدارک یک تیم قوی و آماده برای حضور در فصل 1399 این رقابت‌ها کار سخت و طاقت‌فرسایی بود اما مجموعه ورزش و هندبال قم دست به دست هم داد تا با کمک نیروی انتظامی و باشگاه پاس ناجا، تیمی به نام پاس به نمایندگی از قم در لیگ برتر حضور یابد.

شروع لیگ برتر برای این تیم با نتیجه خوبی همراه نبود زیرا شاگردان علی ربیعی در تیم هندبال پاس ناجای قم در نخستین گام خود برابر تیم مطرح و با سابقه ذوب‌آهن اصفهان با اختلاف 12 گل و نتیجه 34 بر 22 مغلوب شدند اما ربیعی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و نوید آینده بهتر این تیم را داد.

هندبالیست‌های پاس ناجای قم در دومین مسابقه خود برابر تیم پرسپولیس بهبهان قرار گرفتند، تیمی که همانند آنها فصل گذشته در لیگ دسته اول هندبال حضور داشت و به واسطه اینکه دو تیم بازی نخست خود را باخته بودند، جدال قمی‌ها و بهبهانی‌ها در اوج حساسیت برگزار شد اما این نماینده قم بود که این بازی نزدیک و نفس‌گیر را 30 بر 29 به نفع خود رقم زد.

سومین مسابقه هندبالیست‌های قم یک بازی سخت دیگر برابر تیم نفت و گاز گچساران بود، این دیدار در نهایت با برتری 22 بر 16 نماینده قم به پایان رسید تا دو پیروزی و یک باخت حاصل تلاش نماینده هندبال استان قم در مرحله نخست پیکارهای فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان ایران باشد.

با توجه به نتایجی که هر تیم پس از انجام سه بازی مرحله نخست کسب کرد، در گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور سه تیم ذوب‌آهن اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پاس ناجای قم با چهار امتیاز بر حسب تفاضل گل مشترکا رتبه‌های اول تا سوم جدول را در اختیار گرفتند، همچنین تیم‌های ستارگان دشتستان، پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران بدون امتیاز در رده‌های سوم تا ششم این گروه هستند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی نیز تیم‌های مس کرمان با 6 امتیاز، ذغال سنگ طبس با 6 امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان و فراز بام خائیز دهدشت هر کدام با دو امتیاز، کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوانیروز اصفهان هر کدام با یک امتیاز رتبه‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفته‌اند و منتظر ادامه لیگ برتر هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyz9y.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما