سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 92092
منبع : خبرگزاری فارس

4اثرمنتخب جشنواره ملی هشت نوشت به تولید می رسد

قم نيوز : دبیرسومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت گفت: هشت اثر توسط داوران انتخاب شده است که چهار اثر با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران به تولید می رسد.
4اثرمنتخب جشنواره ملی هشت نوشت به تولید می رسد
4اثرمنتخب جشنواره ملی هشت نوشت به تولید می رسد
به گزارش قم نیوز رضا ابوذر با اشاره به تعویق مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت، اظهار کرد: با توجه به برگزاری این جشنواره ذیل دومین کنگره ملی شهدای استان قم مقرر شد مراسم اهدای جوایز برگزیدگان سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی هشت نوشت همزمان با این کنگره برگزار شود.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این مراسم در روزهای پایانی آذرماه سال جاری برگزار شود، تصریح کرد: اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دبیرسومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت، ضمن تقدیر و قدردانی از تمام هنرمندانی که با قلم زیبای خود محتوای عشق و دلدادگی به ساحت مقدس شهدای گرانقدر را خلق کردند، ابراز کرد: امیدوارم راهی را که شروع کرده ایم برای ثبت فرهنگ شهادت و عشق و ایمان ، ادامه دهیم و در کنار هم یاد و خاطر این عزیزان را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: بی شک حضور هنرمندان عزیز از سراسر کشور در رشته های مختلف به ویژه فیلمنامه نویسان گران قدر در اینگونه جشنواره ها پایه های تولید آثار دفاع مقدس را محکم کرده و مسؤولینی که خود را به خواب زده اند و حاضر به حمایت از آثار ارزشمند دفاع مقدس نیستند را بیدار کند.

ابوذر ضمن معرفی داورانی که آثار منتخب را به قضاوت نشستند، تصریح کرد: انسیه شاه حسینی، علی بیطرفان و آرش رصافی داوران سومین جشنواره فیلم نامه نویسی هشت نوشت هستند که به قضاوت آثار نشستند و در نهایت هشت فیلمنامه برتر را به پاسداشت هشت سال دفاع مقدس انتخاب کردند که چهار فیلمنامه از منتخبین توسط انجمن سینمای جوانان ایران به تولید می رسد.

وی با تقدیر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن سینمای جوانان ایران از این جشنواره ملی خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانی که فکر می کنند دفاع مقدس به پایان رسیده و بر خود وظیفه ای برای حمایت نمی بینند کمی تامل کنند و بدانند هرچه داریم از خون شهدا داریم و این میزها و پست ها فانی است و باید بر فرهنگ ایثار و فداکاری شهدای ایران اسلامی تکیه کنیم.

دبیرسومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت یادآور شد: فراموش کردن خون های به ناحق ریخته جوانان این مرزوبوم چیزی جز پوچی و نابودی در پیش ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5gb9.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما