سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 92094
منبع : خبرگزاری فارس

همپوشانی اعتبارات سفر رهبری، استانی و ملی در پروژه های قم

قم نيوز : معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم همپوشانی اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، اعتبارات استانی و اعتبارات ملی در پروژه های قم را سبب افزایش پیشرفت این پروژه ها دانست.
همپوشانی اعتبارات سفر رهبری، استانی و ملی در پروژه های قم
همپوشانی اعتبارات سفر رهبری، استانی و ملی در پروژه های قم
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان در برنامه گفت وگوی ویژه خبری سیمای مرکز قم با بیان این که اعتبارات سفرهای مقام معظم رهبری به قم به صورت 10 ساله دیده شد اظهار کرد: حضور برخی اعضای هیئت دولت در این سفرها که در سالگرد یکی از آن ها یعنی سفر سال 1389 قرار داریم سبب شد تا هم اعتبارات سفر رهبری و هم اعتبارات استانی و ملی برای برخی پروژه های قم تعریف و دنبال شود.

وی افزود: حجم نه چندان کمی از این اعتبارات به مناطق کمتر برخوردار در استان و همچنین شهر قم مانند مناطق 2، 3 و 6 اختصاص یافت که سبب آغاز برخی پروژه ها مانند تکمیل آسفالت معابر شهری در آن مناطق شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: از اعتبارات آن سفر مبارک همچنین برای تکمیل و توسعه ایستگاه های آتش نشانی در سطح استان استفاده و سبب شد تا قم به عنوان یکی از سرآمدترین استان های کشور در این زمینه معرفی شود.

جانقربان یکی دیگر از اعتبارات سفر مقام رهبر معظم انقلاب به قم را برای تکمیل و  توسعه امامزاده موسی مبرقع در محله چهل اختران قم معرفی و اضافه کرد: این پروژه به عنوان یک قطب فرهنگی تعریف شد، البته این امر به مرور زمان برخورد کرده و بخش هایی مانند اوقاف قم باید همکاری و همیاری بیشتری برای تحقق نهایی پروژه داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdoz0n.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما