چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 92114
منبع : خبرگزاری فارس

اصناف قم به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پایبندند

قم نيوز : رئیس اتاق اصناف قم با اشاره به نقش اصناف در مبارزه با کرونا گفت: تلاش اصناف مختلف استان این است که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به پایان سلطه کرونا کمک کنند.
اصناف قم به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پایبندند
اصناف قم به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پایبندند
به گزارش قم نیوز حسن احمدلو امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با بیان این که بخش مهمی از نظام تولید، توزیع و خدمات به اصناف گوناگون اختصاص دارد اظهار کرد: اطلاع رسانی های مناسب، ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و فروش اینترنتی، جداسازی باجه های فروش و همچنین استفاده متصدیان واحدهای صنفی از ماسک و رعایت فاصله گذاری ها و شیوه نامه های بهداشتی از مواردی است که در شرایط امروز مورد توجه اصناف استان قرار دارد.

وی با تأکید بر ضرورت قطع زنجیره کرونا یادآور شد: اصناف استان از همان ابتدای شیوع کرونا برای مبارزه با این بیماری در صحنه بودند و تلاش داشتند تا تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا را عملیاتی کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین ادامه داد: البته در این مسیر، خسارت هایی هم به برخی اصناف وارد شده که نیازمند توجه مسؤولان است.

محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این باره اظهار امیدواری کرد که برخورد با برخی متخلّفان از شیوه نامه های بهداشتی کرونایی سبب ایجاد و وارد آمدن فشار از سوی برخی افراد  نشود.

استاندار قم نیز در ادامه این بحث با تصریح بر حمایت کامل از مُجریان قانون تصریح کرد: ما از همه مصوّبات مبارزه با کرونا در هر شرایطی حمایت و پشتیبانی می کنیم، چراکه این تصمیمات بر اساس نظرها و آراء کارشناسی گرفته شده است.

بهرام سرمست همچنین افزود: البته شایسته است تا در کنار رفتارهای جریمه ای و سلبی در برابر تخلّفات مانند غیرفعال سازی یا پلمپ برخی واحدها، به رفتارهای تشویقی و ایجابی هم در این زمینه توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtq9y.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما