شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 92150
منبع : خبرگزاری فارس

کاپیتان قمی‌ها در مشهد

قم نيوز : کاپیتان چند فصل اخیر نماینده لیگ برتری فوتسال قم برای دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن نماینده مشهد به میدان می‌رود.
کاپیتان قمی‌ها در مشهد
کاپیتان قمی‌ها در مشهد
به گزارش قم نیوز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در راه است و تیم‌های لیگ برتری این روزها سخت مشغول تمرینات و اجرای آخرین برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور موفق در این لیگ هستند، لیگی که البته قرار بود از اول آبان آغاز شود اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به تعویق افتاده است.

در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران 14 تیم حضور دارند که در دو گروه هفت تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کند، لیگی که از هر گروه آن سه تیم به مرحله بعد می‌روند.

در حالی که امسال نماینده استان قم با نام فردوس به مصاف رقبا می‌رود، اما به غیر از تیم فردوس قم تعداد زیادی از فوتسالیست‌های قمی در ترکیب دیگر تیم‌های لیگ برتر حضور دارند، بازیکنانی که با پیراهن مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آراء مشهد، سن‌ایچ ساوه و ... امسال مقابل نماینده شهر خود یعنی فردوس هم قرار خواهند گرفت.

یکی از چهره‌های شاخص سال‌های اخیر فوتسال قم هاشم فرج‌زاده است که چند فصل متوالی در ترکیب نماینده‌های فوتسال قم یکی از مهره‌های کلیدی و شاخص بود، بازیکنی که به واسطه تاثیرگذاری مثبت خود و برخورداری از تجربه بالا بازوبند کاپیتانی تیم‌های قمی را در لیگ برتر بر باز می‌بست اما امسال از وی در تیم فردوس قم خبری نیست.

فرج‌زاده پیشنهاد تیم فرش‌آراء مشهد را پذیرفته و با عقد قرارداد رسمی با نماینده استان خراسان‌رضوی، امسال با پیراهن زرد رنگ این تیم در لیگ برتر به میدان می‌رود، هر چند مشهدی‌ها در گروه دوم مقدماتی حضور دارند و معلوم نیست در این فصل فرصت رویارویی فردوس با فرش‌آراء و رویارویی فرج‌زاده با همشهری‌های قمی فراهم شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzq9y.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما