شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : 92166
منبع : خبرگزاری فارس

حضور مستمر در سازمان‌ها و مناطق شهرداری نقطه قوت عملکرد شورا است

قم نيوز : رئیس شورای استان قم نقطه قوت شورای پنجم نسبت به شوراهای قبل را حضور بیشتر در سازمان‌ها و مناطق شهری عنوان کرد و گفت: حضور ما به این سبب است که بتوانیم خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری را سرعت ببخشیم.
حضور مستمر در سازمان‌ها و مناطق شهرداری نقطه قوت عملکرد شورا است
حضور مستمر در سازمان‌ها و مناطق شهرداری نقطه قوت عملکرد شورا است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان این شورای شهر بودجه شهرداری و سیاست‌های کلی آن را تصویب کرده و بر اجرای آنها نظارت می‌کند اظهار کرد: جریان ویروس کرونا تمام کشورها را درگیر کرده و به تبع آن قم هم به عنوان یکی از استان‌های درگیر دچار مشکلاتی شده است، اگرچه از ابتدا قم خط‌شکن بود و با تمام حواشی بسیار خوب در مبارزه با این ویروس منحوس حاضر شد.

وی با تاکید بر اینکه شورا با اختیاراتی که به شهرداری داد شرایط را برای خدمت بیشتر به مردم در این شرایط خاص فراهم کرد گفت: بازدید میدانی مستمر هم از سوی اعضای شورا برای بررسی میدانی روند خدمت رسانی به مردم صورت گرفت.
رئیس شورای اسلامی استان قم با بیان اینکه بحث کرونا در کشور و شهر قم بسیار جدی است افزود: بیمارستان‌ها ظرفیت ندارد و لازم است مردم رعایت نکات بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی بیان کرد: با رعایت حداکثری می‌توانیم میزان ابتلا را به حداقل برسانیم و از طرف دیگر چرخ اقتصادی نیز از کار نیفتد.
آتش‌زر در بخش دیگری از سخنان خود نقطه قوت شورای پنجم نسبت به شوراهای قبل را حضور بیشتر در سازمان‌ها و مناطق شهری عنوان کرد و افزود: حضور ما به این سبب است که بتوانیم خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری را سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9f0n.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما