دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 92188
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز مسابقه کتابخوانی «چیستی و چگونگی عهد دوباره با امام زمان (عج)»

قم نيوز : مسابقه کتابخوانی «نهم ربیع الاول، چیستی، چرایی و چگونگی عهد دوباره با امام زمان(عج)» به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیت الله الاعظم (عج) آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.
آغاز مسابقه کتابخوانی «چیستی و چگونگی عهد دوباره با امام زمان (عج)»
آغاز مسابقه کتابخوانی «چیستی و چگونگی عهد دوباره با امام زمان (عج)»
به گزارش قم نیوز این مسابقه به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) از امروز دوشنبه پنجم آبان ماه 1399 مصادف با نهم ربیع الاول آغاز شده و به مدت یک ماه یعنی تا چهارم آذر ماه و هشتم ربیع الثانی مصادف با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی Mahdaviat.ir و بارگزاری رایگان کتاب «نهم ربیع الاول، چیستی، چرایی و چگونگی عهد دوباره با امام زمان(عج)»، به 12 پرسش چهارگزینه ای مطرح شده پاسخ دهند.

همچنین امکان شرکت در این مسابقه فرهنگی از مسیر ارسال عدد 12 رقمی پاسخ پرسش ها از چپ به راست به شماره 30001366 فراهم شده است.

به برخی شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

کتاب «نهم ربیع الاول، چیستی، چرایی و چگونگی عهد دوباره با امام زمان(عج)» در سه بخش و با عناوین «چرایی و مبنای عقلایی و دینی عید نهم ربیع الاول»، «چیستی و واقعیت تاریخی نهم ربیع الاول» و «آداب و فرهنگ عید نهم ربیع الاول» سامان یافته است و در بخش سوم تلاش شده تا رسالت ها و مسؤولیت های مهدی باوران و منتظران ظهور شناسایی و نکاتی در مقام فرهنگ سازی عید نهم ربیع الاول به عنوان روز تجدید عهد با حضرت صاحب الامر (عج) مطرح شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6znw.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما