دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 92202
منبع : خبرگزاری فارس

مردان مطیع آماده قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون

قم نيوز : بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم این روزها در تمرینات خود مهیای قهرمانی نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور می‌شوند.
مردان مطیع آماده قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون
مردان مطیع آماده قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون
به گزارش قم نیوز تیم رعد پدافند هوایی قم که امسال متشکل از چهره‌های مستعد بومی و چند بازیکن شاخص بدمینتون کشور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر به میدان رفته، با کسب پیروزی‌های متوالی و نتایج خیره کننده هم اکنون در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم با هدایت یکی از بهترین‌های سال‌های نه‌چندان دور بدمینتون قم و کشور یعنی محمدرضا مطیع از مربیان جوان و تحصیل کرده بدمینتون ایران در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافته، در جدال با پنج رقیب لیگ برتری تا کنون موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شده و در صدر جدول ایستاده است.

مردان مطیع در هفته نخست بازی‌ها که در تالار فرهمند موحد قم میزبان تیم دانشگاه یزد بودند و استارت بردهای متوالی خود را از این بازی زدند، سپس فولاد مبارکه سپاهان، خاتم اردکان و شهرداری شهر بابک را هم بردند تا با چهار برد متوالی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند.

در حالی که  مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران با عنوان جام خلیج فارس به شکل رفت و برگشت در 10 هفته برگزار می‌شود، تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته پنجم و پایانی نیم‌فصل باید در سومین مسابقه خارج از خانه این فصل مقابل تیم ذوب‌ روی صبای زنجان به میدان برود.

با توجه به اینکه تداوم شیوع ویروس کرونا بار دیگر تعطیلی سه هفته‌ای را به تمامی رویدادها و مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی آورد، بدمینتون نیز از این وضعیت مثتثنی نبود و بازی‌های لیگ برتر در هفته پنجم و پایانی نیم‌فصل روز پنجشنبه پانزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

در شرایطی که تیم رعد پدافند هوایی قم با چهار برد در صدر جدول رده‌بندی ایستاده، اما تیم ذوب روی صبای زنجان در آخرین جایگاه جدول قرار دارد و در هفته چهارم که قمی‌ها با نتیجه چهار بر یک خاتم اردکان را برده‌اند، نماینده زنجان با نتیجه پنج بر صفر به تیم شهرداری شهر بابک باخته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceww8o.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما