چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 92225
منبع : خبرگزاری فارس

کرونا نباید به بیماری عادی برای مردم تبدیل شود

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم از ضرورت اتخاذ روش های جدید تبلیغی برای جلوگیری از تبدیل شدن کرونا به یک امر عادی سخن گفت.
کرونا نباید به بیماری عادی برای مردم تبدیل شود
کرونا نباید به بیماری عادی برای مردم تبدیل شود
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور امروز و در جمع تعدادی از مدیران استان قم در سالن کرامت استانداری با اشاره به ضروت تغییر در شیوه های اطلاع رسانی مربوط به کرونا اظهار کرد: می توان به مسؤولان علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان پیشنهاد داد تا تغییراتی در نحوه اطلاع رسانی های خود بویژه اطلاع رسانی های روزانه إعمال کنند و به طور مثال از پخش تصاویر بیمارستانی بهره گیرند.

وی اضافه کرد: از 10 روز قبل تصمیم بر این گرفته شد که تبلیغات بصری مبارزه با کرونا در سطح شهر قم افزایش یابد که این امر محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم همچنین گفت: به رسانه ها و نشریات هم توصیه شده تا ضمن استفاده از ماسک در لوگوی خود، از انتشار تصاویر بدون ماسک مسؤولان استان هم ممانعت کنند و از تصاویر آرشیوی استفاده نکنند.

وی افزود: مقرر شده تا گوشه ای از همه تبلیغات بخش دولتی و خصوصی به مسئله لزوم مبارزه با کرونا اختصاص پیدا کند.

سلیمان پور با اعلام نگرانی شورای اطلاع رسانی استان نسبت به عادی انگاری کرونا در بین مردم یادآور شد: باید از روش های جدید تبلیغی رسانه ای کمک گرفت تا این عادی انگاری ها از بین برود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم همچنین از تشکیل کمیته تولید محتوا و کمیته عملیات روانی زیر نظر شورای اطلاع رسانی استان و با هدف برنامه ریزی های تخصصی تر مبارزه با کرونا خبر داد.

 

جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر

وی در مورد موضوع جمع آوری متکدّیان بیان کرد: این موضوع با هدف عفیف تر شدن چهره شهر و بویژه اطراف حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه نخست امسال 317 متکدی مرد و 45 متکدی زن جمع آوری و در اردوگاه غربالگری شهرداری و یا مرکز آسیب دیدگان بهزیستی پذیرش شدند.

سلیمان پور ادامه داد: این جمع آوری ها در شش ماهه دوم امسال نیز پیگیری می شود تا إن شاء الله بتوانیم زمینه سالم سازی آنان را فراهم کنیم و شهری بدون متکدی داشته باشیم.

وی درباره معتادان متجاهر گفت: در این موضوع نیز بحث جمع آوری انجام شده و معتادان متجاهر شناسایی شده به برخی مراکز تخصصی قرنطینه معرفی شده اند که این موضوع در شش ماهه دوم امسال نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcji8eh.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما