چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 92226
منبع : خبرگزاری فارس

همه دستگاه ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری کنند

قم نيوز : رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه همه سازمان‌ها و ادارات باید در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی همکاری کنند، گفت: اگر مسئولین به صورتی که وظیفه شرعی است عمل کنند مردم هم با ما همراهی می‌کنند زیرا در هر عرصه ای که نیاز به همراهی مردم بوده کوتاهی نکردند.
همه دستگاه ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری کنند
همه دستگاه ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری ظهر امروز در دیدار مدیران استان قم با آیت‌الله سعیدی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان، که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه وضعیت قم به شکلی است که اگر در اینجا مشکلات زیاد شود به پای دین نوشته می شود، تصریح کرد: مقابله با شیوع ویروس کرونا در قم باید از شهرهای دیگر زودتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه رسیدگی به مشکلات اقتصادی رها شده و هر فردی در هر عرصه ای مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند و هیچ برخوردی با او نمی شود، افزود: پیشنهاد ما این است که برنامه ویژه اقتصادی را داشته باشیم و برخورد و جدیت در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی و گرانی ها انجام شود تا قدری از مشکلات مردم کم شود.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه همه سازمان‌ها و ادارات باید در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی همکاری کنند، ادامه داد: همه ما مسئولان حرف می زنیم ولی در مقام عمل آن جوری که از ما انتظار است پای کار نیستیم و اگر ما مسئولین به صورتی که وظیفه شرعی ما است عمل کنیم مردم هم با ما همراهی می‌کنند زیرا در هر عرصه ای که نیاز به همراهی مردم بوده کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به اینکه مسئله گرانی و افزایش قیمت‌ها به سوء تدبیر و ‌بی‌مدیریتی ما مسئولان بر می‌گردد، افزود: یک مجموعه به تنهایی نمی تواند موفق شود و اگر کمیته ای در این زمینه تشکیل شود ما حاضریم کمک کرده و از ظرفیت قضایی و دادگستری استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قم بیان کرد: از توطئه دشمنان نباید غافل شویم زیرا از هر دری به دنبال فشار هستند و هدف آنها این است که مشکلات را به دین و دیانت مردم و نظام اسلامی نسبت دهند و همه ما وظیفه داریم که با بصیرت فعالیت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiuno.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما