چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 92228
منبع : خبرگزاری فارس

نضهت مردمی سلامت با محوریت سپاه تشکیل شود

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه برای مقابله با کرونا در حوزه محتوا و ساختار نیاز به تحول داریم، گفت: اکنون به نهضت مردمی سلامت و معنویت نیاز داریم و پیشنهاد ما این است که این نهضت با محوریت سپاه انجام شود.
نضهت مردمی سلامت با محوریت سپاه تشکیل شود
نضهت مردمی سلامت با محوریت سپاه تشکیل شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام رضا عزت زمانی ظهر امروز در دیدار مدیران استان قم با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تاکید بر اینکه مقابله با کرونا وابسته به مشارکت همگانی مردم است، عنوان کرد: برای اینکه از ظرفیت مردم بهره‌مند شویم باید خود نیز در عمل دقت بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما برای مقابله با کرونا در حوزه محتوا و ساختار نیاز به تحول داریم، گفت: اکنون به نهضت مردمی سلامت و معنویت نیاز داریم و پیشنهاد ما این است که این نهضت با محوریت سپاه انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه در حوزه‌های بهداشت و درمان نقشه عملیات و شرایطی که در حوزه پیشگیری داریم منسجم نیست، افزود: ما باید روی نقاط قوت مانند بسیج نیروهای جهادی در عرصه های سلامت، معنویت و معیشت که باعث کنترل موج اول کرونا شد بیشتر کار کنیم و ما هم می توانیم ظرفیت مساجد و هیآت مذهبی را در اختیار قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4iqo.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما