چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 92230
منبع : خبرگزاری مهر

تمدید بخشی از محدودیت های کرونایی برای هفته آینده در قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هر نوع آموزش حضوری گفت: برگزاری هرگونه تجمع، روزبازارها، بازگشایی استخرهای سرپوشیده و ورزش‌های پربرخورد در قم ممنوع است.
تمدید بخشی از محدودیت های کرونایی برای هفته آینده در قم
تمدید بخشی از محدودیت های کرونایی برای هفته آینده در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری قم درباره محدودیت‌ها کرونایی هفته آینده در قم گفت: آموزش در تمام مراکز فنی حرفه‌ای، دانشگاهی، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه باید به‌صورت غیرحضوری برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: تمام رستوران‌ها، بستنی‌فروشی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، کبابی‌ها و مراکز مشابه باید با یک‌سوم ظرفیت خود فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مهدهای کودک قم و قلیان سراهای قم در هفته آینده تعطیل خواهند بود، گفت: گیم نت‌ها و محل‌های بازی هم با یک‌سوم ظرفیت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

قدیر با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، روزبازارها و بازگشایی استخرهای سرپوشیده و ورزش‌های پربرخورد در قم، افزود: همایش ۱۳ آبان باید به‌صورت مجازی برگزار و هیچ همایش و تجمع دیگری هم نباید در قم برپا شود.

وی از صداوسیمای مرکز قم درخواست کرد تصاویر هیچ فرد یا تجمعی که در آن مردم از ماسک استفاده نمی‌کنند را پخش نکند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: زندان‌های قم تنها مراکزی در سطح کشور بودند که در آنها هیچ‌گونه فوت براثر کرونا گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین استفاده از ماسک در قم ۷۰ درصد است، گفت: در بازگشایی مجدد شبستان‌های حرم حضرت معصومه (س) باید استفاده از ماسک اجباری باشد و یا در بین زائران توزیع شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfx0d1.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما