پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 92263
منبع : خبرگزاری فارس

ارسال ۱۹تن گوشت قربانی ماه ربیع الاول از قم به 7 استان کشور

قم نيوز : ۱۹ تن گوشت قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در ایام نهم ربیع الاول از مسجد مقدس جمکران به هفت استان کشور ارسال شد تا میان نیازمندان توزیع شود.
ارسال ۱۹تن گوشت قربانی ماه ربیع الاول از قم به 7 استان کشور
ارسال ۱۹تن گوشت قربانی ماه ربیع الاول از قم به 7 استان کشور
به گزارش قم نیوز همزمان با ایام فرخنده ماه ربیع الاول ۱۹تُن گوشت قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه حضرت  خدیجه (سلام الله علیها) و با مشارکت مسجد مقدس جمکران به 7  استان کشور ارسال شد.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طرح قربانی ماه ربیع الاول به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)  آغاز شده و تا ۱۷ ربیع الاول ادامه دارد.

صدوقی ادامه داد: این بسته های گوشت در استان های قم، سمنان، یاسوج، بوشهر، کرمان، کرمانشاه، ایلام و کردستان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی از نیمه شعبان سال گذشته در چندین مناسبت اقدام به توزیع گوشت قربانی در شهر قم و دیگر شهرها کرده است، گفت: مردم متدین ایران اسلامی می توانند برای شرکت در نذر سلامتی امام زمان(عج)، نذورات خود را از طریق کد دستوری #۳۱۳*۷۸۰*  به حساب مسجد مقدس جمکران واریز کرده و یا با تلفن ۳۷۲۵۶۰۰۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf5b9.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما