جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : 92356
منبع : خبرگزاری فارس

عدم همراهی برخی دستگاه ها در توسعه دولت الکترونیک/تخلف 11 دستگاه در رعایت پروتکل‌ها

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم از عدم همراهی برخی دستگاه های استانی در توسعه و تحقق دولت الکترونیک انتقاد کرد.
عدم همراهی برخی دستگاه ها در توسعه دولت الکترونیک/تخلف 11 دستگاه در رعایت پروتکل‌ها
عدم همراهی برخی دستگاه ها در توسعه دولت الکترونیک/تخلف 11 دستگاه در رعایت پروتکل‌ها
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی در نشستی با برخی مدیران استان در سالن کرامت استانداری با بیان ضرورت تذکر و إعمال مجازات برای دستگاه هایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند اظهار کرد: متأسفانه همچنان و پس از چند بار درخواست، برخی دستگاه های استان اطلاعات لازم را درباره مقابله با کرونا در دستگاه خود به استانداری ارائه نداده‌اند.

وی افزود: 11 دستگاه که اطلاعات درخواستی را ارائه نکرده اند شامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری قنوات، شهرداری کهک، بانک توسعه تعاون، بانک تجارت، دانشگاه پیام نور، دانشگاه پردیس، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم ادامه داد: از این دستگاه ها گلایه داریم، نامه تذکر را نیز برای آن ها ارسال کرده ایم و البته در صورت نیاز برخورد هم خواهد شد.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی کارکنان ادارات چنین می اندیشند که ماسک باید توسط خود اداره تهیه و در اختیار کارکنان قرار گیرد، البته اگر ادارات توانایی تهیه ماسک را دارند باید تهیه کنند و در اختیار نیروها قرار دهند، اما اگر چنین هم نشد، همه کارکنان ضمن موظف بودن به تهیه و استفاده از ماسک، باید دیگر شیوه نامه های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

گروسی توسعه دولت الکترونیک در استان را نیازمند همکاری همه دستگاه های استانی دانست و گفت: همه دستگاه ها باید بر اساس  زیرساخت های فراهم شده در استان، تجهیزات لازم را برای توسعه دولت الکترونیک در محدوده خود تهیه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم همچنین به موضوع کاهش ساعت اداری در ادارات و یا دورکاری برای کنترل کرونا اشاره و عنوان کرد: بحث های متعددی درباره این موضوع انجام شده، اما به هر حال برخی دستگاه ها امکان انجام دورکاری را ندارند و بر این باورند که می توانند مشمول کاهش ساعت کاری و یا تعبیه شیفت کاری قرار گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: تاکنون و درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بیش از 276 اداره، دانشگاه و یا بانک در استان تذکر گرفته اند و این نظارت ها و تذکرهای لازم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepx8o.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما