يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : 92828

فناوران برتر استان قم معرفی می‌شوند

قم نيوز : دبیرخانه کمیته جشنواره ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم، ضوابط و جزئیات مربوط به انتخاب و معرفی فناوران و پژوهشگران برتر استان را در سال 99 اعلام کرد.
فناوران برتر استان قم معرفی می‌شوند
فناوران برتر استان قم معرفی می‌شوند
به گزارش قم نیوز دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز عالی آموزش و پژوهش استان در فراخوان اعلام شده در این موضوع موظفند فناوران و پژوهشگران برتر خود را بر اساس شیوه نامه اجرایی مصوّب کمیته استانی، انتخاب و حداکثر تا روز چهارشنبه پنجم آذر ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره مستقر در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه قم ارسال کنند.

همچنین در این انتخاب و اعلام، لازم است تا مدارک، مستندات و پرسشنامه های تکمیل شده از فناوران و پژوهشگران منتخب در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان قم ارسال شود.

و اما فناوران و پژوهشگران برتر استان امسال نیز همزمان با هفته پژوهش و فناوری – که از پانزدهم تا بیستم آذر ماه برگزار خواهد شد – معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

ستاد بزرگداشت این هفته هم اکنون به ریاست بهرام سرمست به عنوان استاندار قم و همچنین جانشینی حجت الاسلام عسکر دیرباز به عنوان رئیس دانشگاه قم مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivva3.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما