قم نيوز : با توجه به حضور پیکر سردار قاسم سلیمانی در قم که برای دوشنبه برنامه ریزی شده است و پیش بینی ازدحام شدید مردم قم و شهرهای اطراف، مسوولان قم باید تدابیر ویژه‌ای برای مدیریت جمعیت بیندیشند.
احتمال ازدحام زیاد در تشییع پیکر سردار سلیمانی در قم / مسوولان قم به دقت پیش بینی کنند
به گزارش قم نیوز مردم قم و شهرهای اطراف این سعادت را خواهند داشت که دوشنبه ظهر برای بار آخر با سردار قاسم سلیمانی وداع کنند.

اخبار شنیده حاکی از این است که جمعیت بسیار زیادی در شهر قم حضور خواهند یافت که شامل مردم شهرهای اطراف نیز می شود.

این در حالی است که مسوولان فعلی شهر قم پیش بینی چنین جمعیتی را نمی‌کنند و تجربه مدیریت این جمعیت را نیز ندارند.

بیم آن می رود که با قرار دادن پیکر سردار سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) جهت وداع و حضور و ازدحام بیش از اندازه جمعیت، وقایع ناگواری رخ دهد و این وقایع اصل حضور پیکیر را تحت الشعاع قرار دهد.

لذا به مسوولان قم از استاندار و فرماندار تا فرمانده سپاه و تولیت حرم توصیه می شود که به جای چنین اقدامی و قرار دادن پیکر سردار در یک محل و وداعی کوتاه که سبب هجوم مردم می شود، مسیری برای تشییع پیکر در نظر بگیرند که مردم بتوانند با آن وداع کنند.

مسیر پیشنهادی قم نیوز از فلکه جهاد تا چهار راه بازار و حرم حضرت معصومه (س) است. همان مسیری که پیکر آیت الله بهجت تشییع شد و شاهد حضور پر تعداد مردم قم و علاقمندان ایشان بودیم.

بدیهی است تبعات نشنیده گرفتن این هشدار و نصایح افراد خیرخواه به عهده شخص استاندار و فرماندار، فرمانده سپاه و تولیت حرم حضرت معصومه(س) و سایر تصمیم‌گیران خواهد بود.

قم نیوز خواستار ضبط کامل جلسه برنامه ریزی برای حضور پیکر سردار در قم و حضور دادستان محترم در این جلسه است تا در صورت بروز هر حادثه‌ احتمالی، مقصر یا مقصران به راحتی قابل شناسایی باشند.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg3y97.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما