کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام والسملمین سقای بی ریا:

روحانی و جهانگیری برای فرار از پاسخ به حاشیه پرداختند

خبرگزاری فارس , 18 ارديبهشت 1396 ساعت 1:36

قم نیوز: معاون پژوهشی مؤسسه امام خمینی گفت: آقای روحانی و جهانگیری در مناظرات هیچ جواب قانع کننده‌ای برای انتقادهایی که به آنان وار می‌شد نداشتند به همین سبب به جای پاسخگویی به سؤوالات به موارد حاشیه‌ای می‌پرداختند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدناصر سقای‌بی‌ریا اظهار کرد: آقای روحانی و جهانگیری برای شانه‌خالی کردن از پاسخ به سؤوالاتی که درباره کم‌کاری‌های رخ داده در دولت آنان مطرح می‌شد، مناظره را به سمت مباحث حاشیه‌ای می‌بردند.

وی افزود: آقای روحانی و جهانگیری هیچ جواب قانع کننده‌ای برای انتقادهایی که به آنان وارد می‌شد نداشتند به همین سبب بیشتر به موارد حاشیه‌ای می‌پرداختند به جای پاسخگویی به سؤوالات.

معاون پژوهشی مؤسسه امام خمینی ادامه داد: کاندیداهای جبهه اصلاحات سعی کردند در مناظرات به مردم اینگونه القا کنند که جبهه اصلاحات به مردم آزادی می‌دهد ولی جریان انقلابی به مردم آزادی نمی‌دهد در حالیکه آزادی حقیقی را انقلاب اسلامی به مردم هدیه کرده و با صیانت از انقلاب آزادی مملکت و مردم حفظ می‌شود.

سقای‌بی‎ریا با بیان اینکه سخنان کاندیداهای جبهه اصلاحات همچنین بیانگر این بود که مردم اگر بخواهند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز حرکتی انجام دهند باید آزادی کامل در این راستا داشته باشند اضافه کرد: بیان چنین شعارهای اپوزیسیونی از کسی که در مقام رئیس جمهور قرار دارد بسیار ناپسند است.

وی بیان کرد: آقای روحانی حتی به سخنان حجت‌الاسلام رئیسی که از به یغما رفتن صندوق ذخیره فرهنگیان سخن گفت معترض شده و شکایت کرده است، این حرکت کافی است مردم بدانند که چه کسی از حقوقشان دفاع می‌کند.

معاون پژوهشی مؤسسه امام خمینی عنوان کرد: اگر کسی بدون تعصب به قضایا بنگرد حتما متوجه می‌شود که جبهه انقلابی برنده دومین دوره مناظرات بود.

سقای‌‌بی‌ریا با اشاره به گلایه‌مندی‌های روحانی پیرامون انتشار تصاویر و اخبار درباره ساخت انواع موشک‌های نظامی و حک کردن سخنان امام خمینی(ره) بر بدنه موشک‌ها گفت: رئیس جمهور بجای اینکه بگوید قدرت کشور در ابعاد مختلف به ویژه نظامی را در معرض دید دشمنان قرار دهید تا دشمنان مأیوس شوند، با گلایه‌مندی‌ از انتشار تصاویر موشک‌های ساخته شده توسط ایران اسلامی، آب به آسیاب دشمن که چیزی جز زور نمی‌شناسد می‎ریزد.

معاون پژوهشی مؤسسه امام خمینی ادامه داد: مردم بصیر ایران اکنون به تشخیص خوبی درباره کاندیداهای ریاست جمهوری رسیده‌اند، قدرت تشخیص ملت پیشرفت خوبی داشته و مردم در انتخابات پیش رو حماسه خواهند آفرید.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 47811

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47811/روحانی-جهانگیری-فرار-پاسخ-حاشیه-پرداختند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir