کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهبود زیرساخت‌های فوتبال قم نیازمند همکاری باشگاه‌ها است

خبرگزاری تسنیم , 20 خرداد 1393 ساعت 16:43

قم نیوز:مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم گفت: بهبود زیرساخت‌های فوتبال قم نیازمند همکاری باشگاه‌ها است.


به گزارش قم نیوز، جواد رنگرز جدی اظهار کرد:در راستای اجرای طرح آسیاویژن در قم و برای بهبود وضعیت زیرساختی فوتبال قم ، تمامی باشگاه‌های فوتبال قم باید به شکل رسمی تشکیل هیئت مدیره دهند و باشگاه خود را در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت کنند.

وی گفت: این مصوبه در مورد باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال استان قم انجام شده و خوشبختانه هم اکنون کلیه تیم‌های لیگ برتری به شکل رسمی ثبت شده و دارای شناسنامه هستند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم افزود: امسال تیم‌های لیگ دسته اول ملزم به ثبت شرکت و تشکیل هیئت مدیره هستند و اگر باشگاهی این اقدام را انجام ندهد حتی حق شرکت در مسابقات لیگ‌های پایه را هم ندارد و به طور کلی بهبود زیرساخت‌های فوتبال قم نیازمند همکاری باشگاه‌هاست.

رنگرز جدی بیان کرد: مسابقات لیگ‌های نوجوانان و جوانان قم پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و ضوابط مربوط به برگزاری این مسابقات در جلسه توجیهی که به‌زودی برگزار می شود به باشگاه‌های ابلاغ می‌شود.

وی درباره وضعیت ورزشگاه شهید حیدریان و برگزاری مسابقات لیگ‌های داخلی در این ورزشگاه عنوان کرد: این ورزشگاه هنوز در اختیار هیئت فوتبال قرار نگرفته است و گفته می‌شود تا اواخر تابستان قابل استفاده در مسابقات است و بدین ترتیب حداقل برای آغاز مسابقات به جز ورزشگاه تختی ، روی زمین دیگری حساب باز نمی‌کنیم.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم تصریح کرد: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده, در نظر داریم از روز عید فطر، مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه های استان را آغاز کنیم البته این زمان، بستگی به وضعیت قراردادها و تحویل آلبوم تیم های حاضر در مسابقات دارد.

رنگرز جدی تاکید کرد: تیم‌هایی که کار ثبت شرکت ها و تشکیل هیئت مدیره خود را انجام نداده باشند در لیگ های نوجوانان و جوانان نیز شرکت داده نمی‌شوند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24258

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24258/بهبود-زیرساخت-های-فوتبال-قم-نیازمند-همکاری-باشگاه-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir