کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)

دانشنامه فاطمی در قم رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 24 فروردين 1393 ساعت 16:43

قم نیوز: رئیس پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: مراسم رونمایی از دانشنامه فاطمی، روز ۳۰ فروردین ماه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) با سخنرانی یکی از مراجع تقلید در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم مقیمی درباره دانشنامه فاطمی اظهار کرد: این دانشنامه با نظارت شورای علمی که آقایان استادی، بهجت‌پور، یوسفی غروی، رحمان ستایش و خانم علاسوند در شش جلد تدوین و تهیه شده است.

رئیس پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: سه جلد از مجلدات شش گانه این دانشنامه به زندگی‌نامه و سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س) اختصاص دارد.

معاون علمی دانشنامه فاطمی با بیان اینکه سه جلد دیگر نیز درباره حقوق و مسایل روز زنان در جهان معاصر است و معطوف به پاسخگویی به نیازهای آنان نوشته شده است، گفت: در این دانشنامه از مطالب شیعه و سنی استفاده شود همچنین توجه به سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه (س)، سیره عبادی آن حضرت، سیره سیاسی، همسرداری، تربیت فرزند از مهم‌ترین محورهای این دانشنامه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از این دانشنامه بیان کرد: مراسم رونمایی از دانشنامه فاطمی، روز ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با سخنرانی یکی از مراجع تقلید در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 21756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21756/دانشنامه-فاطمی-قم-رونمایی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir