کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم:

تجمع عظیم ۹ دی‌ قم امسال در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 17 آذر 1394 ساعت 12:55

قم نگار: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به برگزاری تجمع عظیم در روز ۹ دی امسال در مدرسه فیضیه قم گفت: آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد سخنرانی این مراسم را به‌عهده دارد.


به گزارش قم نگار، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای مجمع نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت و دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل دو ستاد دهه بصیرت و ستاد برنامه ریزی دهه فجر از برنامه‌های مهم مورد نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه امیدواریم زمینه دلگرمی مردم برای حضور در صحنه انتخابات را به وجود آوریم، افزود: دهه بصیرت در قم به واسطه رخدادهایی که وجود داشته دارای اهمیت ویژه است.

لطفی با بیان اینکه باید از هر فرصت و جمعیتی برای بصیرت افزایی استفاده شود، گفت: با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) صحبت‌هایی داشته‌ایم. برای کل فرصت این ایام در حرم مطهر سخنرانانی دعوت شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه تجمع ۹ دی در مدرسه فیضیه از دیگر برنامه‌های ما است، افزود: سخنران تجمع فیضیه آیت‌الله علم الهدی امام جمعه مشهد است و غلامعلی حداد عادل سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه بصیرت جلسات باشکوهی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همه باید سهمی در این برنامه‌ها داشته باشند و همه ارگان‌ها عظمت این مراسم را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 35076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35076/تجمع-عظیم-۹-دی-قم-امسال-مدرسه-فیضیه-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir