کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

16 فوتساليست قم در خطر محروميت

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1396 ساعت 15:00

قم نیوز: 16 فوتساليست استان قم در آستانه مرحله دوم رقابت‌هاي جام رمضان يادواره شهداي مدافع حرم در خطر محروميت قرار گرفتند.


به گزارش قم نیوز، استارت دیدارهای مرحله دوم از دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم از امشب در حالی زده می‌شود که از جمع 20 تیم حاضر در این دوره، هشت تیم مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کرده‌اند.

هشت تیم حاضر در مرحله دوم رقابت‌های جام رمضان فوتسال قم در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند و همانند مرحله قبل، بازی‌های خود را از امشب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تکلیف راه‌یافته‌ها به مرحله نیمه پایانی مشخص شود.

با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته برای دیدارهای مرحله دوم مسابقات فوتسال جام رمضان قم، این مرحله از بازی‌ها از یکشنبه شب 28 خرداد ماه به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان در دو گروه آغاز می‌شود اما 16 بازیکن هشت تیم راه یافته به این مرحله با توجه به کارت‌های رنگی مرحله نخست، در خطر محرومیت قرار دارند.

در گروه نخست مرحله دوم، تیم‌‌های صدرا سیستم، شهدای نیروگاه، شهدای مدافع حرم و مصالح ساختمانی آسیا و در گروه دوم این مرحله تیم‌های فوتسال بازار بزرگ شمسه، سرای کلبه، امیران اسپرت و دل‌سوختگان اهل بیت (ع) برای کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت می‌کنند.

البته برای شب نخست دیدارهای مرحله دوم، هیچ تیمی بازیکن محروم ندارد اما 16 بازیکن که از مرحله مقدماتی دارای دو کارت زرد هستند، در صورت گرفتن کارت در بازی‌های امشب، دیدارهای بعدی تیم خود را از دست می‌دهند و باید یک جلسه محرومیت را پشت‌سر بگذارند.

در آستانه مرحله دوم، میثم راموز از تیم دل‌سوختگان اهل بیت، حسن عسگری و حسن روشن از تیم امیران اسپرت، سیدحسن موسوی و حسین فتح‌زاده از تیم شهدای نیروگاه همراه با سیدعلی حسینی، سیدمصطفی موسوی، حمید پاکیزه و علیرضا خدابنده‌لو از تیم مصالح ساختمانی آسیا دارای دو کارت زرد هستند و در صورت گرفتن یک کارت دیگر محروم می‌شوند.

همچنین ناصر اطمینان، محمد برزگر و امیرحسین صالحی از تیم بازار بزرگ شمسه، سینا صولتی از تیم سرای کلبه (الف)، سیدحسین رضوی و محمد خیرخواه از تیم شهدای مدافع حرم به همراه مجتبی حلاج‌زادگان از تیم فوتسال صدراسیستم دیگر بازیکنان دارای دو کارت زرد به شمار می‌روند و خطر محرومیت را احساس می‌کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49765

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49765/16-فوتساليست-قم-خطر-محروميت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir