?>?> قم نیوز - برگزاري جشنواره استعداديابي تنيس روي‌ميز در قم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاري جشنواره استعداديابي تنيس روي‌ميز در قم

خبرگزاری فارس , 26 ارديبهشت 1396 ساعت 19:36

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم از برگزاري جشنواره استعداديابي اين رشته ورزشي با حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی این رشته ویژه دانش‌آموزان مقاطع اول تا چهارم ابتدایی با همکاری هیأت‌‌ تنیس روی‌میز و معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره استعدادیابی ویژه دانش‌آموزان کلاس‌های اول تا چهارم برای هر دو بخش دختران و پسران پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و این برنامه را به معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی آموزش و پرورش ارسال کرده‌ایم تا مدارس مختلف را در جریان برگزاری آن قرار بدهند.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: این جشنواره ویژه پسران دانش‌آموز روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 16 به میزبانی سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود و در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت نیز این جشنواره را برای بخش دختران اجرا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به دانش‌آموزان شرکت کننده در جشنواره استعدادیابی تنیس روی‌میز قم اعلام شده که می‌توانند با خانواده‌ها و والدین خود در این جشنواره شرکت کنند تا هم شاهد شور و نشاط در برگزاری این جشنواره باشیم و هم بین آنها قرعه‌کشی انجام شود.

عموئیان در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از داور بین‌المللی تنیس روی‌میز قم اشاره و بیان کرد: فدراسیون تنیس روی‌میز از 11 مربی فعال استان‌های مختلف کشور با اهدای لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی تقدیر کرد و داور مطرح پینگ‌پنگ قم نیز در آن حضور داشت.

وی یاد آور شد: این مراسم به پیشنهاد کمیته مربیان و پس از تأیید کارگروه تعیین شده در این زمینه و پس از بررسی کارنامه ۶۰ مربی و برخی از مربیان زحمتکش این رشته، با حضور تعداد ۱۱ مربی فعال منتخب برگزار شد و از آنها با اهدای لوح سپاس توسط رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز و هدیه نقدی تجلیل شد.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: در بخش بانوان مربیانی از استان‌های البرز، اصفهان، همدان، تهران و خوزستان تجلیل شدند و در بخش مردان نیز از مربیان استان‌های مازندران، تهران، کرمانشاه، قم، بوشهر و آذربایجان غربی تقدیر به عمل آمد و نماینده قم در این بخش داور شاخص و موفق این رشته یعنی صادق شهیدی بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48252

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48252/برگزاري-جشنواره-استعداديابي-تنيس-روي-ميز-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir