کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نجات 2 نفر از داخل چاه‌های یک منزل مسکونی در قم/ تصادف پراید با تریلی 2 کشته بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس , 7 دی 1395 ساعت 14:30

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات همزمان 2 نفر از داخل 2 چاه در یک ساختمان مسکونی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی انجام شده در 48 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: در این مدت 25 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم در پی تماس‌های مردمی با سامانه آتش‌نشانی 125 انجام شد.

وی ادامه داد: این عملیات‌ها شامل اطفای حریق، ایمن‌سازی و نجات بود که در حین آن‌ها خدمات لازم به مردم ارائه و از خطرات احتمالی جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در دو روز گذشته هفت مورد حریق خاموش شد، گفت: این عملیات‌ها شامل اطفای حریق دو مورد مغازه، یک انبار چوب و یک منزل بود.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت پنج مورد عملیات نجات صورت گرفت که طی آن یک مورد محبوسی در آسانسور، یک مورد محبوسی در چاه، یک مورد محبوسی در منزل و محبوسی داخل خودرو رفع شد.

جعفری بیان کرد: البته در عملیات نجات خودرو به علت تصادف پراید با تریلی در جاده قدیم قم تهران بعد از مجتمع غزال، دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی انجام 13 مورد عملیات ایمن‌سازی را یادآور شد و افزود: در این عملیات‌ها چهار مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد رفع نشت گاز شهر، دو مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد رفع نشت گاز خودرو و یک مورد رفع واژگونی مینی‌بوس انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات همزمان دو نفر از داخل دو چاه در یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های 6 و 10 به محل حادثه اعزام شدند و دو نفر که در حال حفر چاه در حیاط و زیرزمین منزل بودند به علت قطع جریان برق داخل چاه محبوس شده بودند که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از چاه خارج شدند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45002

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45002/نجات-2-نفر-داخل-چاه-های-یک-منزل-مسکونی-قم-تصادف-پراید-تریلی-کشته-جای-گذاشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir