کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی:

مردم با شرکت در انتخابات قدرت و اراده خود را به نمایش بگذارند

خبرگزاری تسنیم , 23 خرداد 1392 ساعت 9:41

قم نیوز: آیت الله نوری همدانی در پیامی از قشرهای مختلف مردم خواست تا با حضور در پای صندوق های رای، قدرت و اراده خود را به نمایش بگذارند.


به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی، از مراجع تقلید قم، در بیانیه ای، ضمن تاکید بر وجوب شرکت در انتخابات، از مردم خواست کاندیدای اصلح را برگزینند.
 
در این پیام آمده است: نظام قدرتمند اسلامی که با پرچمداری و ابتکار امام راحل عظیم الشان و تقدیم هزاران جانباز و آزاده و تلاش و کوشش‌های فراوان دلسوزان هوشمند به وجود آمده و مدت 34 سال است با سرافرازی و سربلندی به حیات عزتمند خودادامه داده است همه  و همه در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند مقام معظم رهبری و حضور دائمی و فداکاری و هوشمندانه شما بوده است.
 
آیت الله نوری همدانی در ادامه این پیام با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه ایران، افزوده است: اکنون می‌دانید در ارتباط با انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری که در روز 24 خرداد با توفیق و کمک خداوند متعال انجام خواهد یافت دشمنان اسلام توطئه‌ها و نقشه‌هایی دارند.

این مرجع تقلید شیعه با ضروری خواندن شرکت در انتخابات، خطاب به مردم ایران، اظهار کرده است: لازم است همه مردم متعهد ایران اسلامی به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی به عنوان جهاد در راه خدا و به عنوان یک عبادت در پای صندوق‌های رای حضور پرخروش داشته باشند و رای بدهند و دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس کنند و قدرت و اراده خود را به نمایش بگذارند که ما مطمئنیم خداوند متعال ثواب این نیت پاک و این عمل مهم را به شما عنایت می فرماید.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح، افزوده است: موضوع انتخاب اصلح را باید در نظر بگیریم و نماینده‌ای راکه دارای این شرایط است انتخاب کنیم.

در ادامه این پیام درباره معیارهای انتخاب اصلح، آمده است: 1-  سابقه روشن اسلامی و انقلاب و از لحاظ تقوا، تدین و ولایتمداری در سطح بسیار بالا باشد، 2- حافظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌ انقلابی امام راحل اعلی الله مقامه باشد، 3- شجاعت دفاع از اسلامی و فرهنگ انقلاب در حدی که حضور او در هر مجمعی باعث عزت و سربلندی اسلامی و ایران و مایوس شدن دشمن باشد، 4- مردمی، متواضع، دلسوز، مهربان، پرتلاش و در فکر تامین آسایش و معیشت مردم باشد و بداند که هر یک از آرا مردم مسئولیتی سنگین ایجاد می‌کند.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان پیام خود، با تاکید بر لزوم تبعیت از قانون، اظهار کرده است: بالاخره در نتیجه انتخابات همه باید از قانون تبعیت کنیم.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14240

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14240/مردم-شرکت-انتخابات-قدرت-اراده-خود-نمایش-بگذارند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir