کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان قم: برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول به امنیت روانی جامعه لطمه می زنند

خبرگزاری فارس , 18 مرداد 1396 ساعت 9:45

قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم شکاف بین امنیت روانی و آمارپردازی‌های بی اساس توسط برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول در شبکه‌های مختلف اجتماعی را موجب تخریب ساختار امنیت روانی در جامعه دانست.


به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در دیدار با دادستان قم که به منظور بررسی جرایم مهم و همچنین کنترل سرقت‌ها در سطح استان قم تشکیل شده بود، ضمن قدردانی از حمایت‌های کم سابقه دستگاه قضائی به‌ویژه دادستان، بر استفاده از استعدادها و توانمندی‌های انتظامی و قضائی برای مهار و کنترل جرایم بویژه سرقت‌ها تاکید کرد.

وی احساس امنیت را بر اساس مختصات ارزش گذاری امنیت در سطح کشور خوب ارزیابی و اعلام کرد: استان قم از نظر رضایتمندی در طراز بالایی قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر مقابله جدی با بسترهای جرم و همچنین گسترش فعالیت‌ها دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور کنترل و پیشگیری از جرایم به تامین و ایفای نقش و سهم دستگاه‌های یاد شده اشاره و بر نهادینه شدن این ایده تاکید کرد.

مجتبایی شکاف بین امنیت روانی و آمارپردازی‌های بی اساس توسط برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول در شبکه‌های مختلف اجتماعی را موجب تخریب ساختار امنیت روانی در جامعه دانست و شفافیت و واقع بینی را در انعکاس اخبار استان قم مورد تاکید قرار داد.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر گسترش فعالیت‌های انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی برای دستیابی به امنیت فراگیر، به آشکارسازی برخی مجازات‌ها به شیوه‌هایی که با شرایط معنوی و فرهنگی استان قم هماهنگی داشته باشد اشاره و پیدا کردن مدلی از آگاه سازی مجرمان نسبت به عقوبت و نتیجه اقدامات مجرمانه شان را ضروری دانست .

مجتبایی در پایان بر اقدامات مشترک دادستانی و پلیس قم به منظور زمین گیر کردن مجرمان و سارقان سابقه دار تاکید کرد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52040

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52040/فرمانده-انتظامی-استان-قم-برخی-افراد-رسانه-های-غیرمسؤول-امنیت-روانی-جامعه-لطمه-می-زنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir