کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وخامت اوضاع اسلام‌هراسی در انگلستان:

نامه تهدید به مسجدی که پیشتر مورد حمله تروریستی قرار گرفته بود

خبرگزاری حوزه نیوز , 13 تير 1396 ساعت 19:30

قم نیوز: درحالی که هر روز اخباری مبنی بر حوادث اسلام‌هراسی در انگلستان به گوش می‌رسد، مسجدی که پیشتر مورد حمله تروریستی قرار گرفته بود، اکنون بار دیگر پیام‌های تهدید‌آمیز دریافت می‌کند


به گزارش قم نیوز، با افزایش روز افزون اسلام‌هراسی در انگلستان، مسجد فینزبری پارک که چندی پیش مورد حمله تروریستی قرار گرفت، بار دیگر در معرض تهدیدات اسلام‌ستیزی می‌باشد. طبق اخبار رسیده نامه‌های تهدید‌آمیز مرگباری به طور ناشناس به این مرکز اسلامی ارسال شده‌اند. این درحالی است که پیشتر در 19 ژوئن، در یک حمله تروریستی به در خارج از این مسجد، یک اتومبیل ون به داخل جمعیت نمازگزاران هجوم برده که منجر به شهادت یک نمازگزار و زخمی شدن 10 تن دیگر شد.

محمد کزبر، رئیس مسجد در این باره به خبرنگاران گفت: ما نگرانیم حمله دیگری در پیش باشد و حمله با ون به نمازگزاران تنها آغاز کار باشد. نامه ارسال شده به وضوح مسلمانان را تهدید کرده و گفته که اصل حملات در ماه آگوست آغاز خواهند شد.

در نامه آمده است: رودخانه‌های خون در خیابان‌ها جاری خواهد شد و هیچ یک از شما زنده نخواهید ماند.

در این نامه مسلمانان به طرز هولناکی به سربریده شدن، حمله با گاز و انفجار تهدید شده‌اند.

تل‌ماما، یک سازمان سنجش جنایات ضدمسلمان، از مساجد خواسته‌ است تا در صورت دریافت نامه‌های نفرت انگیز و اسلام‌هراسی، مراتب را به پلیس گزارش گزارش دهند، این درحالی است که دیگر مراکز اسلامی نیز نامه‌های مشابهی دریافت کرده‌اند.

* افزایش روز‌افزون اسلام‌هراسی در انگلستان

حملات اسلام‌هراسی متعدد در حالی در سرتاسر انگلستان گزارش می‌شوند که در آن‌ها زنان به دلیل داشتن حجاب بیشتر از مردان در معرض برخورد و صدمه قرار دارند. شنبه این هفته یک وبلاگ‌نویس مسلمان انگلیسی توصیف کرده بود که چگونه مادرش و دوست مسلمانش در شرق لندن توسط گروهی از مردان ناشناس مورد حمله و ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفته‌‌اند. یک ویدئوی اینترنتی نیز حمله‌ای را در پارک لندن نشان می‌دهد که زن مسلمانی در گرین بتنال توسط مردی مجروح می‌شود.

در آخرین حمله گزارش شده در انگلستان،  به گروهی از زنان و کودکان سودانی توسط اراذل و اوباش در پارک آکسفورد در لندن حمله  شده، آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و روسری‌ها و حجابشان دریده ‌اند. به نظر می‌رسد این حادثه در جشن عید فطر رخ داده باشد.

دو مرد که یکی از آن‌ها چاقوی بزرگی داشت نیز به جرم تهدید مسلمانان در نزدیکی یک استادیوم دستگیر شدند.

در همین راستا نیز حملات اسیدپاشی علیه مسلمانان انگلیسی به تازگی آغاز شده است و این حملات تاکنون دو قربانی در پی داشته است.

 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50420

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50420/نامه-تهدید-مسجدی-پیشتر-مورد-حمله-تروریستی-قرار-گرفته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir