کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم عنوان کرد:

برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم

خبرگزاری شبستان , 23 تير 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری خواهران در هفته عفاف و حجاب، گفت: بیش از ۳۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون‌های فرهنگی هنری خواهران مساجد قم به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم  عنوان کرد: به مناسبت هفته حجاب (19 الی 25 تیر) برنامه‌های متنوعی به همت دبیرخانه و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری خواهران مساجد استان قم برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهار داشت: جلسه پرسمان جوان در کانون‌های فرهنگی هنری خواهران مساجد قم با موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود که کارشناسان متخصص در حوزه عفاف و حجاب در مساجد و کانون‌ها حضور می‌یابند  و به سوالات نوجوانان و جوانان پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: کارگاه آموزشی گلپوش از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد قم در هفته عفاف و حجاب است، طرح گلپوش ویژه دختران 9 تا 13 سال است که در حلقه‌های معرفت کانون‌ها شرکت می‌کنند و کارگاه آموزشی گلپوش با موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری طلایه‌داران نور به عنوان کانون تخصصی مشاوره مربیانی جهت برگزاری حلقه‌های معرفت، پرسمان جوان و ... به دیگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم اعزام می‌کند.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: بیش از 70 مربی به کانون‌های فرهنگی هنری خواهران مساجد قم جهت برگزاری حلقه‌های معرفت و پرسمان جوان اعزام شدند که این جلسات را اداره می‌کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین روحانی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب ذکر کرد و گفت: بیش از 30 نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون‌های فرهنگی هنری خواهران مساجد قم در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 40124

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40124/برگزاری-بیش-۳۰-نمایشگاه-عفاف-حجاب-کانون-های-فرهنگی-هنری-مساجد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir