کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور استاندار قم؛

نخستین نمایشگاه ملی کتاب کودک و نوجوان افتتاح شد

خبرگزاری فارس , 18 بهمن 1390 ساعت 14:02

قم نيوز: نخستین نمایشگاه ملی کتاب تخصصی کودکان و نوجوانان پیش از ظهر امروز با حضور استاندار قم آغاز به کار کرد.


به گزارش قم نيوز، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه ملی کتاب تخصصی کودکان و نوجوانان با حضور استاندار قم در مجتمع امام خمینی قم برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسوولین اجرایی و فرهنگی استان قم نیز حضور داشتند، گروهی از دانش‌آموزان قمی به اجرای سرودهای انقلابی پرداخته و پس از آن، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوانان کشور توسط حجت‌الاسلام موسی‌پور به طور رسمی افتتاح شد.

بیش از ۱۲۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت دارند که در قالب غرفه‌های مستقل یا مشترک به عرضه کتاب‌ها و سایر محصولات فرهنگی ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان می‌پردازند ضمن اینکه از این میان، ۳۰ ناشر از قم در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

کتاب‌هایی با موضوعات مذهبی،‌ تاریخی، علمی، کمک‌آموزشی، داستان و رمان از جمله آثاری هستند که بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه ملی کتاب تخصصی کودک و نوجوان می‌توانند نسبت به تهیه آنها از غرفه‌های ناشران مختلف اقدام کنند.

محصولات فرهنگی شامل لوح‌های آموزشی، فلش‌کارت‌های کمک‌آموزشی، جورچین، لوح فشرده و انواع نرم‌افزار از دیگر مواردی هستند که در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

برخی‌ از غرفه‌های موجود در این نمایشگاه به کارگاه‌های آموزشی و ساخت کاردستی‌های گوناگون اختصاص یافته است و کودکان و نوجوانان می‌توانند با حضور در این غرفه‌ها از نزدیک با چنین فعالیت‌هایی آشنا شده و در برخی موارد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4358

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4358/نخستین-نمایشگاه-ملی-کتاب-کودک-نوجوان-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir