کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ‌های پایه فوتبال قم اواخر مرداد آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 20 مرداد 1393 ساعت 21:43

قم نیوز: رئیس دپارتمان مسابقات هیئت فوتبال استان قم از برگزاری لیگ پایه فوتبال قم در اواخر مرداد ماه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، جواد رنگرز جدی اظهار کرد: از زمستان سال گذشته برنامه مسابقات لیگ‌های فوتبال قم را تدوین کردیم و پس از تصویب هیئت رئیسه، مقرر شد مسابقات رده‌های مختلف مطابق تقویم برگزار شود البته در این میان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

وی گفت: در حال حاضر تنها ورزشگاه تختی در اختیار هیئت فوتبال قم است و مجبور هستیم تمام مسابقات را برای برگزاری در این ورزشگاه برنامه ریزی کنیم اما در صورتی که ورزشگاه شهید حیدریان هر چه سریع‌تر در اختیار ما قرار گیرد دست ما برای برگزاری لیگ‌های استانی باز‌تر است و می‌توانیم طبق برنامه پیش برویم.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم افزود: قرار است مسابقات لیگ‌های نوجوانان و جوانان استان قم از اواخر مرداد ماه آغاز شود و در حال حاضر، تیم‌های شرکت کننده در حال انجام امور مربوط به قرارداد‌ها، نقل و انتقالات و تکمیل مدارک و آلبوم خود هستند.

رنگرز جدی درباره زمزمه‌هایی در مورد کاهش تیم‌های حاضر در لیگ‌های پایه عنوان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی تیم‌های فوتبال قم، کاهش تیم‌ها چندان هم عجیب نیست اما به طور کلی این موضوع نگران کننده است.

رنگرز جدی تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان را از ۱۶ آبان ماه برنامه ریزی کرده‌ایم ضمن اینکه برنامه‌ای برای راه اندازی لیگ دسته دوم نداریم و برای تیم‌هایی که از دسته اول سقوط می‌کنند ساز و کاری برای نحوه حضور دوباره در لیگ دسته اول تدوین می‌شود.

مسئول کمیته اجرایی هیئت فوتبال قم گفت: برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم بار فنی برای فوتبال استان ندارد و در حال حاضر ظرفیت برگزاری لیگ ۲ را نداریم ضمن اینکه اگر تیمی خارج از گردونه لیگ دسته اول باشد که هزینه کند و برای شرکت در لیگ‌های استان برنامه داشته باشد قطعا از سوی هیئت فوتبال برای حضور در مسابقات حمایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال جوان کردن تیم‌ها و کاهش میانگین سنی آن‌ها هستیم چنان که قرار است تمهیداتی برای ایجاد محدودیت در سهمیه بازیکنان بزرگسال ایجاد کنیم و این تصمیم علاوه بر رشد فوتبال و انگیزه بخشی به تیم‌ها، از نظر آسیب‌شناسی حواشی برگزاری مسابقات، کمک زیادی به سالم سازی جو مسابقات می‌کند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26266

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26266/لیگ-های-پایه-فوتبال-قم-اواخر-مرداد-آغاز-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir