کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسيج نيروهاي اجرايي و ستادي منطقه هفت همزمان با آغاز سال جديد

خبرگزاری فارس , 29 اسفند 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم از آماده‌باش و بسيج نيروهاي اجرايي و ستادي اين منطقه به مناسبت ايام نوروز خبر داد


    به گزارش قم نيوز، عليرضا اقباليان با اشاره به برپايي ستاد اطلاع‌رساني در ميدان بزرگ امام خميني، اظهار كرد: همكاران اين منطقه در اين ستاد با همكاري با ساير ارگان‌ها در حوزه اطلاع‌رساني و خدمت‌رساني در ايام تعطيلات به زائران خدمات‌رساني مي‌كنند.

    اقباليان با بيان اينكه آماده‌باش تمام نيروهاي اجرايي و ستادي در دستور كار است، گفت: در هر شيفت بيش از ۲۰ نيروي ستادي و اجرايي مستقر هستند چند اكيپ مانند انتقال و پرس زباله، كنترل ساختمان و برطرف شدن سد معبر وجود دارد تا به درخواست‌هاي مردمي از طريق سامانه ۱۳۷ در اسرع وقت پاسخ داده شود.

    وي خاطرنشان كرد: در بحث ستاد اطلاع‌رساني آذين‌بندي فضاي شهر در دستور كار بوده است كه با نصب پرچم‌هاي رنگي، جمهوري اسلامي، ريسه‌هاي رنگي، بنرهاي اطلاع‌رساني و نصب بنرهاي فرهنگي و ترافيكي انجام مي‌شود.

    شهردار منطقه هفت قم با بيان اينكه المان هاي فرهنگي در بيش از ۱۰ نقطه از سطح منطقه نصب شده است، گفت: اين المان‌ها در مكان‌هايي مانند ميدان روح الله، باغ راه بهار، سه راه خورشيد، بلوار منتظري و ميدان بزرگ امام نصب شده است.

    اقباليان با اشاره به احداث پياده‌راه خيابان حضرتي، گفت: اين پروژه داراي مساحت بيش از هزار و ۸۰۰ متر مربع مي باشد كه هسته مركزي و معابر اطراف حرم را دربرمي‌گيرد و مورد استفاده زائران و مسافران است.

    وي يادآور شد:‌ احداث ديواره سبز بلوار زائر نيز در دستور كار بوده كه در لاين سمت حرم حضرت معصومه(س) انجام شده ولي لاين ديگر از پاركسوار به سمت مصلي مانده بود كه در حال انجام است.

    شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: خاكبرداري و جدول‌گذاري اين بخش انجام شده و خاكريزي در باغچه‌ها انجام شده هزار و ۴۰۰ متر طول جدول‌گذاري و بيش از ۵ هزار متر مكعب خاكبرداري داشته است.

    اقباليان يادآور شد: بهسازي مسير پياده‌رو بوستان شهيد آخوندي صورت گرفته ايمن‌سازي، زيباسازي و بهسازي شده است بهسازي سنگفرش ميدان آستانه از ديگر امور محسوب مي‌شود.

    وي با اشاره به ايجاد اصلاح هندسي و دوربرگردن‌ها، گفت: بدون احداث اين دوربرگردان‌ها بسياري از مسافران مجبور بودند مسير اضافه طي كنند بنابراين براي كاهش مشكلات اين دور برگردان‌ها در دستور كار قرار گرفت.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46796

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46796/بسيج-نيروهاي-اجرايي-ستادي-منطقه-هفت-همزمان-آغاز-سال-جديد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir