کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور:

حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود

خبرگزاری فارس , 21 بهمن 1394 ساعت 22:53

قم نیوز: مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود گفت: حوزه‌‌های علمیه، پیش از انقلاب و پس از آن، همواره در جانفشانی برای انقلاب پیشتاز بوده‌اند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود جمشیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه مفتخریم که نظام جمهوری اسلامی ایران، مولود حوزه‌های علمیه و حرکت روحانیت است تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیشتاز، جلودار، مؤسس، بانی و معمار انقلاب اسلامی، برخاسته از حوزه‌های علمیه بودند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، بیشتر یاران امام خمینی(ره) را از شاگردان ایشان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پیوستگی دائمی با حوزه‌های علمیه دارد، زیرا خاستگاه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه پشتیبان و حافظ انقلاب خواهد بود خاطرنشان کرد: حوزه‌‌های علمیه، پیش از انقلاب و پس از آن، همواره در جانفشانی برای انقلاب پیشتاز بوده‌اند. در ابتدا، روحانیت قیام‌الله را برای انقلاب اسلامی آغاز کرد و این حرکت، پیوسته ادامه خواهد داشت.

جمشیدی بر تداوم راه انقلاب و دست برنداشتن از پشتیبانی از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی ایران کسانی که با اخلاق، عرفان و معنویت سر و کار داشتند معتقد بودند که در جهان، تغییراتی در حال وقوع است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نسل کنونی را وارثان خون شهدا و انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: این امانت، با پایمردی شهیدان اسلام و انقلاب به دست آمده است و باید آن را پاس بداریم وگرنه در پیشگاه خداوند مسئول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌داری سخت ولی شیرین است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران به طور ویژه وامدار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، زیرا توسعه‌ آن در شکل کنونی به برکت انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: شکر این نعمت، در صحنه بودن و حمایت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، کیان ولایت‌فقیه و شخص مقام معظم رهبری است، باید برای همراه کردن مردم با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بکوشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تأکید کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تبلیغ کنیم.

وی بیان کرد: اگر چه تبلیغات و فشارهای نظام سلطه در سال‌های اخیر روز به روز بیشتر شده است، ولی صبر مردم و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب شده است به جای چهره‌ای سردمداران استکبار در نظر داشتند از انقلاب اسلامی ایران در نظر جهانیان ترسیم کنند، چهره‌ای منور، مقتدر و تأثیرگذار در جهان به تصویر کشیده شود، به گونه‌ای که قدرت‌ها برای حل مشکلاتشان در منطقه، دست به دامان ایران اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36922

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36922/حوزه-علمیه-پشتیبان-حافظ-انقلاب-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir