کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در اداره کل ورزش و جوانان قم صورت می‌گیرد

انتخابات رئیس هیأت گلف قم با یک کاندیدا بعد از 8 ماه

خبرگزاری فارس , 16 اسفند 1395 ساعت 8:30

قم نیوز: مجمع انتخابات هیأت‌‌ گلف استان قم در شانزدهمین روز اسفند ماه با حضور تنها یک کاندیدا در حضور رئیس فدراسیون گلف و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، ورزشکاران، مربیان، داوران، گلف‌بازان، مینی‌گلف‌بازان، ورزشکاران وودبال، به‌کاپ و چندین رشته زیر مجموعه هیأت‌‌ گلف استان قم نزدیک به هشت ماه برای شناختن رئیس جدید این هیأت‌‌ ورزشی انتظار کشیدند و امروز انتظار آنها با معرفی رئیس جدید به سر خواهد آمد.

در واقع گلف رشته‌ای که هشت ماه بعد از پایان دوره چهار ساله رئیس سابق خود به شکل سرپرستی اداره شده است و اگر چه فعالیت‌های این رشته تقریبا بدون تعطیلی بوده اما از هیأتی که یک جمعیت محدود و شناخته شده دارد بعید است که این اندازه برای شناخت رئیس جدید خود با چالش مواجه باشد.

این در شرایطی است که از تیر ماه سال جاری که دوره چهار ساله رئیس سابق هیأت‌‌ گلف قم یعنی سیدمحمد علویون و یکی از دو کاندیدای انتخابات جدید این هیأت‌‌ به پایان رسیده، ابتدا حمید خواجه‌بیاتی سرپرستی این هیأت‌‌ را به مدت سه ماه بر عهده داشت و سپس رضا دلاوری مسوولیت سرپرستی این هیأت‌‌ را بر عهده گرفت.

اکنون بعد از هشت ماه موعد برگزاری مجمع انتخابات هیأت‌‌ گلف استان قم رسیده تا رئیس جدید این هیأت‌‌ مشخص شود، در حالی که در مدت زمان پیش‌بینی شده از سوی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم دو کاندیدا برای این کرسی ثبت‌نام کرده بودند.

رضا دلاوری سرپرست فعلی هیأت‌‌ گلف استان قم و سیدمحمد علویون رئیس سابق این هیأت‌‌ دو کاندیدای ریاست دوره چهار ساله این هیأت‌‌ بودند اما خبرها حاکی از کناره‌گیری رسمی علویون از کاندیداتوری خود است و گفته می‌شود که اختلاف نظر با رئیس فدراسیون دلیل این کناره‌گیری است.

در هر حال مجمع انتخابات هیأت‌‌ گلف استان قم با حضور کیکاووس سعیدی رئیس این فدراسیون به عنوان رئیس مجمع، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب‌رئیس مجمع و سایر افراد واجد شرایط رای، ‌پیش از ظهر روز دوشنبه شانزدهم اسفند ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46651

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46651/انتخابات-رئیس-هیأت-گلف-قم-یک-کاندیدا-بعد-8-ماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir